יום שישי, 4 ביוני 2010

קצת שידרוג בגדים, ככה ב"קטנה"

הפוסט הזה שוכב אצלי כבר הרבה זמן והמתין לשיופים אחרונים בכדי לפרסמו, התקופה האחרונה מאד עמוסה (ואנא כל בני משפחתי וחברים יקרים שכועסים ורוטנים שאני לא מתקשרת ולא שומרת על קשר גלו הבנה.....) יש פה ברוב הימים פשוט שמש נפלאה בחוץ עד תשע בערב ואנחנו כל דקה פנויה מאיסוף מהגן ועד הערב מבלים בחוץ בפארק או בגינה ואז בלילה פשוט מתמוטטים מעייפות....מחר יש גם מסיבה קטנה ליערה ליומולדת לכמה חברים בגיל שלה ואני מתכוננת כי זה כרוך בכל מיני הפעלות יצירה (כמובן פוסט על כך יבוא....)
אז הפוסט הזה עוסק בכמה "חובות מן העבר".....כפי שסיפרתי כבר, חברים צ'יפרו אותי במתנות שקשורות ליצירה (אני חושבת שהם כבר מבינים שיש לי אובססיה כזאת או אחרת, לא?) והגשימו לי חלק מ"רשימת המשאלות"..... חברתי היקרה ניבה, הגשימה לי חלום, ושלחה אותי לסדנא של שני מפגשים בסטודיו מאד מיוחד בלונדון (בשכונה מקסימה בשם: ISLINGTON) המקום הזה מהווה השראה עבורי בחוגי התפירה והיצירה שאני מפתחת אצלי ועכשיו הזדמן לי לבקר בו בעצמי כתלמידה, מי שמעוניין להסתכל קצת יותר מוזמן לכאן: The Make Lounge יש להן בלטג נחמד וחנות אמיתית ממש שווה.
הסדנא היתה סדנא של שדרוג בגדים שאתה כבר לא לובש מכל מיני סיבות.
עשיתי סדר בארון והוצאתי 4-5 פריטים ששווה להשקיע בהם. הסדנא מקסימה עם מורה מדליקה - מעצבת אופנה צעירה שזכתה בפרס של מיחזור בגדים.....תראו מה אני עשיתי:
השמלה האפורה הארוכה הצמודה לגוף הזאת נמצאת אצלי למעלה מעשר שנים, אמא שלי קנתה לי אותה בפריז מזמן מזמן מזמן ואני כל חורף לובשת אותה......החלטתי לקצר אותה לטוניקה, הוספתי ממה שחתכתי מכפלת יפה ומשאריות בדים הוספתי שלושה פרחים כקישוט.....
לפני:אחרי:


החולצה הלבנה הזאת מבד תחרה עדין מאד קייצית וחמודה, היתה אצל סבתא שלי פנינה בארון, היא היתה מונחת על הגוף סתם בריבוע בלי שום צורה ונפתחה קדימה בחזה (מה לעשות יש לי מה למלא שם וזה ישב לא יפה), אז מקדימה פתרתי בתיקתק קטן ומאחורה תפרתי כיווצים עדינים עם חוט אלסטי, מה שנתן לחולצה צורה חמודה ביותר! והחלפתי את הכפתורים לכפתורים חמודים יותר לבבות ורודים (הישנים היו מאד דודתיים)....
לפני:אחרי:
החולצה הלבנה השניה נקנתה באלנבי עם אחותי בעשרה שקלים בלי למדוד, רק שהיא של גברים, ענקית....מלכתחילה רציתי ללבוש אותה עם חגורה בכדי לכווץ במותן ואהבתי את הקפלים קדימה והצווארון, הבעיה היתה השרוולים הארוכים והענקיים.....מה שעשיתי זה פשוט גזרתי את השרוול לאורך שלושת רבעי, תפרתי מסילה והשחלתי גומי תחתונים בצורה עדינה שלא ילחץ על היד, והנה שודרגה החולצה לחולצה לבנה רומנטית ונשית.....
לפני:ואחרי:אני מוכרחה שכל הסדנא הזאת נתנה לי מוטיבציה להסתכל שוב על הארון ולראות אם ניתן לשדרג בגדים, במקביל פתאום צצו ברשת עוד כל מיני פוסטים מעניינים בנושאי שדרוג בגדים גם לילדים, אבל תודו שבדרך כלל אנחנו עושים הרבה עבור הילדים ופחות משקיעים בעצמנו, מעבר ללמידה בסדנא מה שהיה לי כיף שזה היה זמן שהוקדש לי ולעצמי ולבגדים שלי וליצירות עבור עצמי!
ולסיום תראו איזה רעיון מקסים.....(נעלם לי הקרדיט אז אני נאלצת לפרסם בלי) זה מדליק בתוק מתנה וקל מאד לביצוע לכל מי שיודע להחזיק מסרגות ולעשות סריגה פשוטה!
זהו בינתיים..... להתראות. זהר.

12 תגובות:

  1. איזה יופי שיש שתי ידים ימניות. לא ידעתי שיש לך עוד את השמלה האפורה! אהבתי מה שעשית עם החולצה של סבתא, גם מאירה שיפצרה בהשראתך איזו חולצה עתיקה של סבתא שניראת עכשיו מעולה.
    פחות אהבתי את החולצה הגברית. אני אוהבת שאת לובשת בגדים יותר נשיים שמבליטים את הגוף והכפתים היפות שלך.
    אמא

    השבמחק
  2. ברור שתכוונתי לכתפים ולא כפתים כמו שכתבתי!!!!

    השבמחק
  3. יש לי ברשימה כמה וכמה שידרוגים שאני לא מגיעה אליהם. רק שאצלי זה יהיה כנראה על בגדים חדשים כי משומשים מבלים אצלי כל כך הרבה שנים שבסוף אני לא יכולה להסתכל עליהם.

    השבמחק
  4. איזה צ'יפור משגע לקבל סדנא כזו והשדרוגים שלך ממש שווים. במיוחד אהבתי את מה שעשית לחולצת התחרה של סבתא פנינה...בכלל נראה לי שאת הולכת להיות מוכתרת כמלכת השדרוגים (או המהפך...)
    כיסוי האגרטל מקסים...כבר נכנס לרשימה (הארוכה כבר)

    השבמחק
  5. איזה יופי
    מה שעשית מקסים ובעיקר זה בטח פתח לך את הראש ואני מקווה שיהיה לזה הרבה המשך

    השבמחק
  6. היי... התגעגענו פה! אז לפחות זכינו לקבל תמונה שלך :-)
    נשמעת סדנא נפלאה - והשמלה השחורה יצאה יפהפיה, הכיווצים בגב של החולצה גם משהו ונראים לגמרי BUILT IN....והכי הכי נהניתי לקרוא את התגובה של אמא שלך כאן!
    נשיקות!

    השבמחק
  7. קודם כל מזל טוב ליערה ליום ההולדת .. ואלק "מסיבה קטנה" כמו שאני מכירה אותך זה הולך להיות הפנינג שייזכר לעוד הרבה זמן.
    השידרוגים מדליקים אחד אחד ... סדנא כזו נשמעת לי המתנה האולטימטיבית ליוצרת כמוך (וליוצרות בכלל).
    אגב שמת לב שיוצרות ישראליות (או לפחות אלה שקוראות את הבלוג שלך) הן מהמשכימות?... שבת בבוקר..ופה כבר הדליקו את השמש:-)
    נשיקות ותהנו מהאביב הלונדוני . פה כבר מתחיל להיות חם ודביק מדי.
    אורית

    השבמחק
  8. איזה יפה, חבל שאני לא יודעת לתפור :)
    אולי הייתי גם עושה כל מיני דברים...

    אני מאוד נהנת לקרוא את הבלוג שלך,
    את ממש כישרונית ויצירתית.

    חן

    השבמחק
  9. התגעגתי לפוסטים !! למה את מתנצלת רק בפני בני המשפחה ! גם לנו מגיעה התנצלות !! חסרו לי אוד הפוסטים שלך !!!! :-) והבגדים - משגעים....

    השבמחק
  10. "בקטנה"?? השדרוגים יפים "בגדולה"(:

    השבמחק
  11. כיאה למיקו הגדולה - השדרוגים גדולים ונפלאים.
    אהבתי מאד מאד את החולצה הלבנה!
    הילה696

    השבמחק
  12. ממש לא בקטנה.
    אחלה שדרוג לבגדים ששוכבים בלי ללבוש.
    אהבתי מאד את החולצות הלבנות.

    השבמחק