יום שישי, 25 ביוני 2010

החלפת ים

בקומונה "צומת הצבעים" (לפרוטוקול שיירשם בבקשה שאני לא הצבעתי בעד השם הזה! אבל קומונה זו קומונה ודעת רוב החברות מקובלת עליי, אז מעתה לא אוסיף ולא אומר מילה על השם יותר - מבטיחה!)
העליתי החלפה בנושא: ים (חופשי פתוח בלי לסגור את המוזה יותר מידי....)
למה? סתם
למה פעם שניה? כי הבאתי מלא צדפים מארצות הברית שאספתי בחוף והייתי חייבת קצת לעשות איתם משהו (כן יפעתי, זאת הסיבה האמיתית, את הרי יודעת....)
למה פעם שלישית? כי ממש התחשק לי למתוח עוד קצת את תחושת הים והחופש שהיתה לנו בפלורידה.....
רעיון היה לי? לא, אף פעם אין לי רעיון כשאני נרשמת להחלפה, אולי כיוון כללי אבל לא משהו מגובש

את מי הגרלתי לעצמי? את אמא לאוצרות שבדיוק בדיוק היתה במעבר לדירה חדשה ושיתפה בתלאותיה בבלוג שלה
אז כמובן שהיצירה המתבקשת היא משהו לבית החדש......
מה שהכנתי היתה תמונה עומדת בעלת נפח ממגש של איקאה שאני מאד אוהבת את הניקיון והפשטות שלו וגם בגלל החלוקה לשתיים הלא שווה בין שני החלקים.
עם דפים, חותמות וסטיקרים וצדפים אמיתיים, פשוט זרמתי עד שיצאה לי תמונה לשביעות רצוני.

עצרתי בדקה ה- 99, לפני שיהיה עמוס מידי, לפני שיהיה קיטשי מידי, כל מי שיוצר בטח מכיר את ההרגשה של הגבול הדק, המתח הזה בין להוסיף עוד נגיעה עוד משהו שמפר איזה איזון עדין של יפה ולא יפה......כמובן שהכל תמיד בעיני המתבונן ועל טעם ועל ריח אין לעולם להתווכח!

קיבלתי עכשיו מסר מאד מרגש מאמא לאוצרות שהיא ממש ממש ממש אוהבת את מה ששלחתי לה! אז אין מאושרת ממני, סיפתח מעולה לסופהשבוע!
אז הנה אני יכולה לחלוק איתכם:
מבט על התמונה כולה-

ומקרוב על החלק הרחב יותר-
הגלויה היא כולה שילוב של חותמות שונות שקניתי בטיול בארה"ב.....הצדפים אמיתיים כמובן!
ומקרוב, המזוודה וכפכפי האצבע....סטיקרים עבים מקרטון ועוד זוית עם משקפי השמש-
והצדף המתוק.....
וזה הצד השני הצר יותר, עץ דקל גם הוא סטיקר קרטון עבה עם מעט נפח, על נייר תכלת, איזכור לשמש וגלים באמצעות סרט ricrac -מבט מקרוב על הצדפים המקסימים, מבטיחה לכם שהם נאספו רק כשוידאנו ששום יצור חי אינו גר עדיין בתוכן או שהן עצמן אינן חיות.....

וכאן מבט מקרוב על פרט שאני אוהבת במיוחד, זוהי מדבקה של מפה של חלק מהאיים הקריביים - איי הבהמהס, היינו שם בשייט משגע ומוצלח ואת הסטיקר הזה בכלל קנה איתמר שלי בתערוכת מפות במוזיאון הבריטי פה בלונדון. הוא הסכים לתת לי רק סטיקר אחד אז בחרתי את זה, ככה שילבתי למייה גם מהזכרונות והכיף שלי בתוך היצירה שנסעה אליה.....
ולסיום, הרגשתי שזה "לא פייר" להשאיר את מייה עם מתנה רק לבית....הרי היא עבדה כל כך קשה על המעבר הזה ומגיע לה גם פינוק, אז ממפית חמודה שקניתי באיזו חנות צדקה, תפרתי לב עם שאריות בדים בניחוח אנגלי, מילאתי אקרילן וזרעי לבנדר, רקמתי קצת וגם חרוזים בחלק מהצדפים וגם את האות M לשמה של מייה-

מאחלת להם להנות בבית החדש ומחכה לעוד הרבה פירסומים של יצירות מופלאות בבלוג שלך!

22 תגובות:

  1. את מדהימה, איזה רגישות איזה כישרון איזה איזה יופי!!!!!!

    השבמחק
  2. אח...כיף גדול למאיה לקבל יצירות מעשה ידייך..ואת, שתמיד מתאימה את ההחלפה למקבלת בצורה כ"כ מושלמת-מקסימה אותי בכל פעם מחדש (-:
    ולמה אין לנו כאלה מגשים באיקאה??? בסוף אבוא ללונדון עם מזוודה ריקה בשבילם...

    סופ"ש מקסים שיהיה לכם. נשיקות 

    השבמחק
  3. תתחדשי על הרקע עם הקרטון הקרוע והתחרה אהבתי, איזה מגש מגניב... ואיזו הסבה הוא קיבל....הלבבות מתוקים מאד ... אהבתי מאד את הבדים. נו גמרת כבר לצבוע??? (בצחוק כמובן....)

    השבמחק
  4. אני מאוהבת לגמרי בהחלפה הזאת!! היא כבר ניצבת בגאון בחדר העבודה החדש שלי....
    אחרי הרבה קישוטים שהכנתי לבנים שלי סוףסוף קישוט שלי!!!!!
    העבודה כל כך מדהימה, מרגשת ויפה שממש עמדו לי דמעות בעיניים שפתחתי את המעטפה. אני עוד מלטפת את התמונה וכל פעם רואה עוד פרט קטן, עוד השקעה. והכרית בכלל מדהימה. רואים את הלב הגדול שלך...את הנתינה מכל הלב וההשקעה.
    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין מילים בפי לתאר את ההרגשה המדהימה שגרמת לי.
    ההחלפה הכי כייפית בעולם!!!
    נשיקות
    מייה

    השבמחק
  5. מקסים! העלה בי זכרונות נעימים של טיול מוצלח ומאושר של משפחה אוהבת ושמחה.
    בשביל מה למדת כל כך הרבה שנים וקרעת את התחת בסלקום???
    היית מתחילה ישר מדברים שאת אוהבת לעשות - את עושה אותם מעולה.
    באהבה אמא שעדיין מחכה לפוסט ותמונות מהטיול בבלוג השני!!

    השבמחק
  6. מקסים לחלוטין וכל כך "מייקו"!
    ולפרוטוקול אגיד שלמרות שאני הצעתי את השם הזה לקומונה, בכלל אהבתי יותר שם אחר ורציתי שוה איבחר (אם היו מציעים אותו לפני שאני הצעתי את שלי בכלל לא הייתי מעלה את ההצעות שלי, כי מבחינתי מה שבוליפלג הציעה היה הפייהוריט שלי).
    אבל כמו שאמרת- דעת הרוב.... (אצלי, אגב, במודפים הקומונה מופיעה עוד בשם הישן שלה)

    השבמחק
  7. איזה יופי של החלפה!!! הצדפים מ- sanibell?

    השבמחק
  8. ווואו!! המגש מהמם!!!!!
    איזה יופי ששילבת צדפים אמיתיות :):)
    וגם הלב משגע!!!!!

    השבמחק
  9. איזה יופי... ומתאים כל כך לחדר עבודה חדש - מסוג
    מעוררי ההשראה...ובאמת עצרת בזמן - אין כאן יותר מדי וגם לא פחות מדי!
    נשיקות

    השבמחק
  10. וואו מדהים אני הייתי מניחה את זה ליד המיטה :)

    בקשר לשם קודם אני אגיד שאני לא חברה בקומונה
    אבל בתור מישהי שעובדת בצומת ספרים זה נשמע קצת הזוי השם הזה :)

    queenbee1

    השבמחק
  11. איזה יופי ! הנה משהו שהפסדתי עקב השגעת שאני נמצאת בה...יצא לך נהדר ולי אישית זה עושה חשק עז ללכת לים.

    השבמחק
  12. כרגיל אצלך - עבודה עם סופר רגישות למקבלת.
    יפה ומותאמת אישית.
    מ-ק-ס-י-ם!

    השבמחק
  13. מקסים. מאוד מדוייק

    השבמחק
  14. יופי של החלפה. מושקעת! והלבבות - מקסים...

    השבמחק
  15. רעיון וביצוע מבריקים לחלוטין!!
    אך אך פלורידה...

    השבמחק
  16. התמונה העומדת ממש מקסימה והצדפים מוסיפים המון לאוירה הקייצית !
    הלב הריחני משגע, איזה כיף שיש לכם חנויות צדקה עם מציאות !

    השבמחק
  17. מקסים !!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה יופי !!! מאוהבת במגש הזה.... :-)

    השבמחק
  18. איזה יופי!!!!!!!
    אני ממש אוהבת את הרעיון!!... איזה מדליק!
    שיחקת אותי אחותי!

    השבמחק
  19. מקסים ומשגע חבל על הזמן! רעיון מדליק להחלפה וביצוע מעלף!

    רוני (מילשייק)

    השבמחק
  20. אווו כמה רשומות פיספסתי .
    מסגרת מקורית ומשגעת.
    הכי אהבתי את הכפכפכים הקטנטנים ששמת שם.
    וגם את הלבבות המתוקים מבד

    השבמחק