יום שלישי, 15 ביוני 2010

השווצה במיני אלבום חדש "האוצרות שלי"

אני הרבה זמן מתכננת בראש את המיני אלבום החדש שלי....עם חומרים מדהימים שנקנו במיוחד בארצות הברית.
סדנא שאני מדריכה מחר הביאה את הפוש לכך שאסיים אותו כדי שאוכל להדגים עליו טכניקות שונות ורעיונות לביצוע (כל האלבומים האחרים נמסרו ולא נשאר לי כלום כאן).
הרעיון של האלבום הוא "האוצרות שלי" הילדים שלי, לתת להם מתנה ממני שעוד כמה שנים כשיסתכלו על זה הם יוכלו להיזכר ברגעים היפים האלו.....בהמשך תראו מה כתבתי להם על "הקפאת הזמן", הכריכות הקדמית והאחורית מרמזות על תיבת אוצר.....
לכריכה הקדמית והאחורית השתמשתי בלבד דביק, היה סיוט לגזור אותו בדיוק לפי הדוגמא של המיני אלבום, בעקרון שמרתי על מינימליות כזאת או אחרת, ניסיתי לא להעמיס, רוב העמודים פשוט צבועים באקריל בצבע אפרסק בהיר בצורה לא אחידה בכוונה, המראה מאד מחוספס, הגימורים בכוונה לא מדוייקים, יש בזה משהו "מיושן" במראה.....
האלבום לא גדול, כל ילד קיבל שני דפים חוץ מתמונה אחת משובחת שכבר הופיעה פה בבלוג של שלושתם!
בכריכה הקדמית פרח מנייר אפייה לפי הדרכתה של זיקוקית המדהימה, לבד כחול כהה, בול אמיתי עם יונת שלום וכיתוב על תוית שגזורה מהדפים המהממים של MAKING MEMORIES מהסדרה שלהם שבעיני משובחת כי זה בדיוק קולע לטעם שלי PASSPORT-
הכריכה האחורית- פרפר מלבד בתבנית חיתוך של הקאטל ומפתח תואם לחור המנעול שבכריכה הקדמית.כשסיימתי את האלבום הוספתי לכריכה משני צידיה כפתור עם סרט דק מעיני קרושה שרשרת כדי לסגור אותו בכפתור, ולטבעת הוספתי בצד חרוזים מעץ ולב מכסף וזה מה שכתבתי להם בפנים של הכריכה האחורית, מקוה שתצליחו לקרוא כי אני עדיין לא יודעת איך עושים שהתמונה תגדל בהקלקה עליה.....
זוהי התמונה המשותפת שלהם בפנים הכריכה הקדמית:

שני הדפים של יונתן שהיה רציני כזה בכל התמונות שראיתי.....חוץ מאחת

ושני הדפים של איתמר:

ושני הדפים של יערה:אני מאוהבת בו ומתה לראות כבר את תוצרי הסדנא מחר....אם ירשו לי לצלם אעלה תמונות, מכיוון שחלק מהמשתתפות קוראות את הבלוג שלי אני ממהרת לפרסם רשומה זאת כדי לעשות לכן "חשק" לקראת מחר.
יש לי הרגשה שאעשה עוד כמה מינים בזמן הקרוב.....
לילה טוב. זהר

16 תגובות:

  1. מקסים!
    איזה תמונות יפות, נתחיל בזה. שאפו לצלם.
    והעמודים ממש חמודים...נקיים ולא מלאים מדי. אהבתי את התמונה של הקאובוי... כובע מדליק!

    השבמחק
  2. האלבום מקסים והתמונות משגעות (במיוחד של שלושתם יחד ושל יערה POINTING A FINGER
    מאד אהבתי את כל התוספות הקטנות ש"מנפחות" אותו ומחכה לראות עוד תוצרים.

    ולגבי התמונות - שולחת לך מייל

    השבמחק
  3. איזה יופי של אלבום... תמונות מקסימות... ו...הצלחתי לקרוא את הכתוב ומאד אהבתי את מה שקראתי.

    השבמחק
  4. איזה ילדים חמודים!
    המיני אלבום מהמם ומקסים,
    והכריכה מיוחדת ברמות:]

    השבמחק
  5. איזה יופי! מיוחד ושווה!

    השבמחק
  6. כרגיל - מיוחד כמו כל מה שאת נוגעת בו! מזכרת יפהפיה לילדים - אכן אוצרות - כל אחד מהם סיפק פה לפחות תמונה מהממת אחת!...
    אומרים שאלבומים זו קדחת - כשמתחילים אי אפשר להפסיק :-)
    נשיקות!

    השבמחק
  7. איזה אלבום מקסים, הכריכה שלו משגעת!

    רוני (מילשייק)

    השבמחק
  8. תודה לכן יקירות. החיזוקים והמילים החמות מאד משמחים אותי.

    השבמחק
  9. גם לי זה עושה חשק !! בא לי גם !! איזה השקעה במיני אלבום... ממש אוצר !!

    השבמחק
  10. מי בכלל מסתכל על האלבום עם ילדים כאלו (טפו טפו טפו)

    השבמחק
  11. ושוב כמובן את גורמת לי לבכות! איזה ילדים ואיזו עבודה והשקעה.
    אני בטוחה שבראיה לרחוק - הילדים שלך יעריכו את מה שאת עושה ועשית בשבילם.
    אמא

    השבמחק
  12. חבל שאת באנגליה, ממש עשית לי חשק להרשם לסדנא :)

    מקסים!

    השבמחק
  13. זה פשוט מיוחד ומקסים!!!!! מזכרת יפהפייה :):)
    עדיין לא מצאתי איך אפשר אצלי להגדיל את התמונה בלחיצה.. מצטערת :(

    השבמחק
  14. אלבום מקסים מקסים
    והילדים חמודים לאללה

    השבמחק
  15. קודם כל, סלחה ענקית שלא ביקרתי פה כבר המון זמן, מבטיחה להשתדל "לבוא" יותר :-)
    המיני מתוק מתוק, סחתיין על הסקראפיות ;-)
    והילדים... מדהימים!!!
    נשיקות גדולות!!!

    השבמחק
  16. נו אז איך היתה הסדנה????
    יש תמונות?
    העיקר שהילדים שלך הרוויחו אלבום משגע

    השבמחק