יום שני, 17 במאי 2010

כל מיניאים

הרבה רשומות מתחילות בכותרת ובמילים - "כל מיני", כאשר יש אוסף של דברים שהצטברו ככה מתחילים רשומה...מה לעשות, אז הכל מיניאים שלי מורכב הפעם מ:

1. הוספתי לבלוג בצד לרשימת ההדרכות המעולות את אוסף הלינקוקים של תמרי, תודה לך על אוסף הדרכות משובח שהולך וגודל ותופח כל יום!!!!
2. חברים טובים חגגו חנוכת בית (ברכות יעל ויוני), זאת היתה ההזדמנות לי לבצע את ה"פינטוז על תמונת פרפרים".....בעזרת הקאטלבאג החדש שקנו לי חברים אהובים (תודה לימור ורונן):
התמונה מורכבת משישיית פרפרים חתוכים מפלסטיק שחור ומודבקים על קנבס, על כל פרפר מודבק פרפר נוסף חתוך בשקף אשר הכנפיים שלו מעט מכופפות בכדי לתת נפח ותחושת מעוף, כל פרפר שקוף מוטבע גם בדוגמא בתוך השקף ושונה זה מזה, תוים, סלסולים, עלים וכדומה....הכל נתון במסגרת עם עומק מאיקאה - איך לא? בכוונה השארתי בלי זכוכית.

3. תראו את הפינה הכחולה במטבח שלי....היה לנו קיר לא מנוצל בין שני ארונות (המטבח שלנו ממש קטן ואנחנו מנצלים ממש כל מיני נישות וקירות....) החלטתי שהתצוגה תהיה של כל הכלים הכחול - לבן (דגל ישראל?!) בסגנון: כפרי אנגלי, דלפט הולנדי, ויפני.....כנראה שהם כולם בסופו של דבר קיבלו השראה מאותו מקום.....
וזה המקום להודות לבנזוגי היקר על ביצוע כל הקפריזות העיצוביות שלי בכל מיני בתים מוזרים שגרנו בהם, סתימת חורים וחירור אחרים. לגונן יש כבר פוסט דוקטורט מאוניברסיטת איקאה, הזמינו אותו להיות מרצה אורח בכנס בשבדיה בקיץ הקרוב (סתם..............)

4. ולסיום תראו באיזה בלוג נפלא ניתקלתי לאחרונה....לבלוגרית הזאת יש גם מגזין אלקטרוני ראשון שהיא הוציאה - תבדקו אותו בכדי לקבל השראה, מקסים!!!!
בקרוב עוד כל מיני פירסומים על החלפות שנשלחו ויצירות קטנות....

4 תגובות:

  1. תמונת הפרפרים מדליקה (הקאטלבאג החדש ממש ממש ממש מדליק :-)).
    נראה לי שהגיע הזמן להתחיל לחפור בלינקים שיש לך בצד שמאל.

    השבמחק
  2. תתחדשי על הקאטלבג החגיגי, אנחנו פה בארץ רגילות לצבע הירוק זרחני.... נחמד לראות צבע אחר. הכלים הכחולים מאד יפים. תודה על הצעת העזרה, תאמיני לי שאני כה בורה במחשבים שאני מפחדת שגם און ליין לא אצליח להתגבר על חוסר הידיעה הבסיסי, ואת האמת אני לא יודעת להפעיל את הסקייפ... שאתגבר על הפחד... אשמח ליצור קשר ולקבל עזרה. תודה שוב

    השבמחק
  3. את הפרפרים השחורים ניתן להשיג במקום מסויים?...
    אני מחפשת בכל מקום?..

    השבמחק
    תשובות
    1. למי ששאל לגבי הפרפרים השחורים....זה אני יצרתי באמצעות תבנית חיתוך. כרגע אין באפשרותי למכור אבל אוכל לבחון אפשרות כזאת בהמשך. אנא שלח לי אימייל.\

      מחק