יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

בבושקה אחת, הרבה מטריושקות....

הרבה נכתב על הבלבול בכינוי דמות הבובה הרוסית, חלק יקראו לזה בבושקה (סבתא ברוסית) אך למיטב ידיעתי וחקירתי זוהי - מטריושקה. כך או אחרת נראה שהמוטיב הזה די שולט בקרב קהילת הקראפט....יש איזו נהירה אחרי הטרנד כי זאת פשוט דמות מתוקה ומלאת חן ווריאציות!!! אין פלא שהחותמת הראשונה שהזמנתי כדי למתג את עבודות היד שלי ממקופלת המוכשרת היא בדמות הזאת. לפני מספר ימים, חברה הציעה לי לקחת חצאית שהיא כבר לא משתמשת בה יותר אבל מאד אוהבת את הבד והדוגמא.......הרבה מטריושקות, כמובן ששמחתי, כידוע אני אוהבת למחזר (אני חושבת שזה כבר ידוע, לא? אני לא צריכה לחזור על זה כל פעם....) מיד כשחזרתי הבייתה גזרתי את אחת הדמויות ו......תפרתי, מילאתי במילוי רך ופרחי לבנדר בשביל הריח.....ויצאה דמות מתוקה, מריחה נפלא, לתליה בחדר, לתליה על המראה של האוטו, לתליה על התיק, לתליה על ידית של דלת ועוד כיד הדימיון הטובה עליכם. (למי שתופרת זה יכול להיות גם כרית לסיכות).
כמובן שאת המטריושקה הראשונה בסדרה קיבלה החברה שנתנה לי את החצאית....את השאר אחלק ככה ל-GALLISH ו- מיכל (צפרדעונת - myisrael) שקוראות בלוג זה והציעו רעיונות לתליית האותיות המטופלות מעץ עם ראשי תיבות השמות שלי ושל בעלי....מכיוון שאחרים לא ענו ואתן נתתן כיוון ורעיונות, והבטחתי משהו עבודת יד שלי - אז אנא מכן שילחו לי בתגובה או באימייל את הכתובת שלכן ואני אשלח בדואר לכל אחת!
את השאר - אני מכינה כמלאי למכירה אצלי בבית, לקראת מתנות למורים ומורות וגננות (לפני חופשת הכריסטמס) או לכל מי שנוסע לישראל ורוצה לקחת איתו מתנות....יהיו כמובן מוצרים נוספים, יפורסמו בהמשך. כמובן מן הסתם חלק מהבובות הנותרות יחולקו מתנות בקרב חברות יקרות...

7 תגובות:

  1. איזה שלל, ואיזו תוצרת!
    ומגניב איך שצילמת אותן!

    השבמחק
  2. תודה לכל התגובות החמות והמשמחות!!!! איזה כיף שאתן אוהבות.

    השבמחק
  3. יההההה, איזה כיף!!!!
    נעם שלי מאוד מאוד תשמח :-)
    תודה רבה!!!!

    השבמחק
  4. היי זהר,
    איזה כייף - לא ידעתי שהייתה הבטחה לתגובות.. (הפתעה משמחת מאוד). לא מצליחה למצוא את כתובת המייל שלך, אז אנא שלחי אליי מייל לכתובת: myisrael1@gmail.com תודה רבה
    מיכל (צפרדעונת ו - myisrael)

    השבמחק
  5. מקסימות המטריושקות שלך וכשהן במסה כזאת
    זה עושה משהו....
    גם אני כל הזמן מנסה לתקן את הטעות שהשתרשה (בבושקה- מטריושקה)
    ומוסיפה לכך הסבר: כפי שציינת בבושקה ברוסית זאת סבתא ולמטריושקות אין פנים של סבתא ,אלא בחורה צעירה :o)) !
    (ד"א גם אנחנו חיינו בלונדון שנתיים ,אבל זה היה מזמן.....)

    השבמחק
  6. שלום
    שמי הילה ואני מעצבת הום סטיילינג וגם כתבת בתחום עיצוב הבית במגזין גואו סטייל
    אני עושה כתבה על פירטי עיצוב לבית המשלבים בבושקה:

    אם תרצו להשתתף בכתבה ללא תשלום ועם קרדיט מלא לחנות שלך אצטרך תמונות על רקע לבן!
    באיכות לדפוס כאשר שם התמונה הוא
    + המחיר+ קרדיט לצלם+ ושם החנות

    תודה!
    נא לשלוח למייל הזה
    hilla4gostyle@gmail.com

    השבמחק