יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

Julie & Julia

שתי מסקנות: 1. אל תלכו לסרטים על אוכל כשאתם רעבים! 2. תפסיקו לחפש קוי דימיון ביניכם לבין הדמויות - כי תמצאו.
הלכתי לסרט בהמלצת חבריי היקרים שאמרו ש"אני פשוט חייבת", כן יש כמה קוי דימיון לחיי שלי, שליחות באירופה, עבודה במשרד ממשלתי, אהבה ליצירה כתרפיה ו....כתיבת בלוג ועכשיו אפילו שניים כחלק מחיפוש אחרי השפיות.
הבאג שלי שגם בסרט ילדים מצוייר ודבילי אני יוצאת עם תובנות, אז גם כמובן בסרט כה מלא הומור וחמוד זה שערוך יפה ובהחלט מציג באור חמוד את עולם הבלוגים...(זה אינו הנושא המרכזי אבל יש לו מקום!) ניבה חברתי ששלחה אותי לראות את הסרט סימסה לי: "אז מה מחר בבוקר"? עניתי: "ממשיכים לעבוד בממשלה ולקחת ילדים לבית הספר", כן, כן, חלומות מתגשמים! אבל בעיתוי הנכון....וכנראה ששלי זה עוד לא, אני עוד מבשלת את החלומות שלי על "אש קטנה" בתנור ובינתיים מתכננת להכין איזה ביפ בורגיניון עסיסי.....
אז לסיום סופהשבוע - הייתי מאד מאד אקטיבית ובזכות בעלי היקר שלקח אחריות מלאה על הילדים יש לי הרבה תוצרים חדשים. תיק חדש, מתנה לחברה שחוגגת 40, סלסלת לידה שהוזמנה ועוד.... אז צפו ל"הפצצה" ברשומות ותמונות בקרוב.... שיהיה שבוע טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה