יום שלישי, 3 במרץ 2009

גן עדן לקרפטרים ומחווה למקופלת!

השבת היתה שבת מושלמת....למה? כי אני ויונתן ביקרנו בתערוכת CRAFT שכללה בעיקר נייר, חותמות, פאנצ'ים וכאלה (עולם שאני משתעשעת בו אבל לא ממש מומחית) וקצת גם דברים שקשורים לצמר ובד. זה גן עדן כי זה כמו להיות בחנות אחת גדולה שמרכזת הכל ועוד עם המון המון הדגמות.....קנינו מכשיר מוזר שחותך כמו תחרה קצוות של נייר. כל מיני חותמות חמודות ממש בזול זול (אחת של תפוח ואחת של אגס......) וגם כל מיני ניירות מדליקים וגם בדים מקסימים שיחכו לפרוייקטים שווים!


כל זה היה תירוץ כמובן לסדר את חדר העבודה.!!! שזה בפני עצמו כבר שווה את זה אבל מחזיק מעמד בדיוק לדקה....או עד הפעם הבאה שנוחתת היצירה.


בהסתובבותי בתערוכה המדהימה ומלאת החותמות והדיו, חשבתי הרבה על מקופלת (שאיתה אני מרגישה כבר קרובה בשל התכתבויות ובעיקר הצקות שלי אליה במייל בשאלות במייל - ועל כך תודה) וגם אני מזמינה את מי שרוצה לראות את הבלוג המקסים שלה וגם להזמין ממנה חותמת מגולפת בעבודת יד כי זה ממש מיוחד!!! וזאת ההזדמנות לפרסם באופן רשמי בבלוג הזה את החותמת שלי שגולפה על ידה וקוצרת תשואות והשתאות מפי אנשים.

תגובה 1:

  1. יא, איזה כיף לי, תודה רבה רבה על הפירגון.
    חוץ מזה זה לא פייר לשים את החותמת שלי עם הילד שלך, הוא גונב לי את כל ההצגה (איזה מתוק, זה הוא שהכין לי את הפרח צמר המקסים שיש לי על דש המעיל?)

    תמשיכי להציק, אני מתגעגעת לאימיילים שלך עם ניחוח של לונדון המקסימה.
    נשיקות ותודה רבה,
    מקופלת

    השבמחק