יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

I CAN CROCHET

אני עדיין לא מאמינה בעצמי, אבל הבשורה הטובה היא - אני יודעת לסרוג במסרגה אחת.
כן תצחקו עלי אבל זה היה אחד האתגרים, יעדים, חלומות....תקראו לזה איך שאתם רוצים. ויעד צריך לכבוש אז....בעקבות הרבה הסברים, חברות מדגימות, לינקים שנשלחו אלי, בלוגים מצויינים, ספרים שהשאלתי ו....שעות על גבי שעות של תרגול, במיוחד לעיניהם הבוחנות של תושבי הטיוב (הרי זאת רכבת האנדרגראונד בלונדון) הצלחתי לפצח את סוג הסריגה הענוגה הזאת, אין לי מושג איך לא הגעתי לזה עד כה, זב הרבה יותר קל משתי מסרגות, מתנייד בקלות לכל מקום, מתפתח בקלות ואפילו אפשר לעשות פרוייקטים תלת מימדיים ולא רק שניים.
אז אני באמת רק בהתחלה ועדיין אי אפשר ממש להשויץ בפרוייקט מרשים בגודלו אבל הישגים קטנים ומגניבים יש, אז אני חולקת....
סיכות פרחים....צמיד פרחים

עוד סיכות פרחים
סימניה לספר

ולסיום פרוייקט תפירה - כיסוי לדרכון משאריות בדים ואפליקציה של בד מוחתם

כנראה שתראו עוד פרוייקטים בקרושה בזמן הקרוב.

10 תגובות:

  1. וואו, איזה יצירות מקסימות, את בטוחה שלא ידעת לסרוג קודם? הצמיד פשוט הורס

    נשיקות,
    מקופלת

    השבמחק
  2. יא סאלאם..איזה יופים
    והבחירה של הצבעים פנטסטית:-)
    כבוד, כבוד
    אורית

    השבמחק
  3. תודה על המחמאות....ואורית בתגובה מלמעלה סתם מצטנעת, בחירת הצבעים, ההדרכה ההשראה והמלצת קניית הצמר היתה שלה!

    השבמחק
  4. אני מתה על פרחי קרושה!!!
    אולי יום אחד גם אני אדע להכין כאלה :-)

    השבמחק
  5. זה קל נשבעת לך!!! ואפילו כבר השתפרתי אלו הן תמונות מוקדמות אולי נמצא דרך וירטואלית שאני אלמד אותך?

    השבמחק
  6. מדהים! איזה מוכשרת את. אהבתי את הצבעים. קיבלנו אתמול דרכונים חדשים, אולי תעשי לנו גם עטיפה??
    אני מקווה שאת מטפלת יפה באמא׳שלי.
    בקרוב רשומה חדשה על הסרט The Proposal .
    האח מפלורידה.  

    השבמחק
  7. בטח אח שלי, אין בעיה כיסוי דרכונים יתפרו! ברור שאני מטפלת יפה באמא היא עומדת עכשיו במטבח ומבשלת לנו....

    השבמחק
  8. מאמי זה מהמממם!
    מתה על קרושה - תלמדי אותי בארץ? בחיי שניסיתי ללמוד אבל לא ממש הלך לי (אני מעדיפה להאשים את מחסום השפה ולא את הידיים השמאליות:))
    והכיסוי לדרכון מקסים, אבל תראי את הכיסוי הקודם שהכנת - הממוחזר
    נשיקות
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  9. ברור נעשה סדנא הבטחתיגםלמוק. את צודקת חייבת לצלם את כיסוי הדרכון שלי למרות שהוא כבר בלוי. אעשה עוד כמה. בעלך ביקש ממני להכין לכם!

    השבמחק