יום שישי, 23 באוקטובר 2009

עוד חברות יוצרות - אורית

היקום ברך אותי בחברים מקסימים, כמו שכתבתי הרבה מהם יוצרים ולא משויצים. הפעם אני גאה להראות כמה דברים שאורית חברתי היקרה, הביאה לי במתנה (יצא חרוז, לא?)
אורית מתארחת אצלנו עכשיו פה בלונדון ביחד עם בתה הילה שמתגייסת בקרוב (שיהיה בהצלחה בקורס החובשים!).
אורית והילה העריפו עלינו מתנות מקסימות עם הגיען, נרתיק מקסים (את זה אורית לא תפרה אבל היא בהחלט בקלות מסוגלת לעשות אחד כזה....)בדים מהחנות בנחלת בנימין "בדים למעצבים" (אהממממ, עכשיו צריך להחליט איך להשתמש בהם) ותכשיטים מחרוזי זכוכית מקסימים שאורית יוצרת:

הן הביאו גם מתנות לגונן ולילדים בטוב טעם המאפיין את אורית, אבל מכיוון שבלוג זה מתרכז ביצירה אני מעלה תמונות רק של המתנות הקשורות בכך...
אורית גם תופרת ומשפצת רהיטים ואתמול גם גיליתי שקרושה "קטן" עליה, אני בכלל לא מדברת על יצירות הקרמיקה הרבות שהיא חילקה לנו עם השנים לחברות....

בהרבה אהבה ואני מקוה שהסופ"ש שלכן פה איתנו יהיה מקסים ויזכר לשנים רבות.

2 תגובות:

  1. אין כמו חברים טובים! וכשהם גם יוצרים, אז בכלל... :-)

    השבמחק
  2. היה סופ"ש נפלא,
    היה סופ"ש מעולה.
    אירוח מלכים בבית מלכים.
    תודות גדולות
    אורית והילה

    השבמחק