יום שלישי, 6 באוקטובר 2009

ערימת בדים הופכת לתיק חדש!

הרבה פעמים שואלים אותי איך אני רואה חתיכת בד או בגד ישן ויודעת כבר איך הוא יראה בסוף?! אני חושבת שזו מין תכונה כזו שיש לכל מי שעוסק במשהו יצירתי, לראות כבר בדימיון את המוצר המוגמר....טוב אם להיות כנה, לא תמיד מה שמדמיינים יוצא בסוף, במיוחד אני שאוהבת קיצורי דרך ולא תמיד משקיעה בטכניקות המדוייקות (כן אמא זה בשבילך, אני מודה באשמה). אז תיק חדש עבורי אני מתכננת כבר הרבה זמן כי הקודם שקצר הרבה מחמאות התבלה נורא, היו לו פשוט כמה תכונות שחייבות להתקיים גם בכל תיק חדש: רוכסן הרמטי (נגד גניבות) ורצועת תלייה על הצד לשחרור הידיים בהתעסקות עם ילדים. התיק הקודם היה מבד מטריף שאין לי כזה יותר לצערי, אבל היה התיק הראשון שתפרתי בכלל ולכן גם היה גם משולמפר בגימורים.החלטתי להשקיע וסוף סוף להשתחרר מהפחד שבתפירת ריצרץ ולעקוב אחרי ההוראות המדהימות בבלוג הזה שמכיל הרבה אפשרויות לתיקים ו...בעברית.
אחרי שהתמודדתי בהצלחה עם הריצרץ וביצעתי מספר ריקודי שמחה בחדר העבודה, (הריצרץ נלקח מהתיק הקודם - כי הוא ריצרץ מדהים) נשארו עוד מספר בעיות טכניות שלא אלאה אתכם בהן אבל התוצאה הסופית מאד מאד מוצאת חן בעיני.
אגב הכל הכל ממוחזר בתיק הזה, התוית של הציפור - היתה על חולצה מפרימרק, הסוגר המסוגנן עם דמוי יהלומים נמצא בשוק בחצי פאונד, הבדים ממרכז המיחזור כולל הריצרץ שעובר מתיק לתיק והתחרה זה קצה של וילון איקאה שנקנה במאד זול, עבור פרוייקט אחר.....

3 תגובות:

  1. מקסים. דרך אגב, רעיון לתיק הבא - אחותי קנתה (בארץ) תיק שכאשר פותחים אותו נדלק אור...

    יעל

    השבמחק
  2. תודה על התגובות. כן אני מכירה את התיק עם האור זה מדליק!

    השבמחק