יום שבת, 17 באוקטובר 2009

מתנה לאלה בת 3 - סינר לילדים

אלה חברה של יערה חגגת מחר - 3, מה קונים לה מה קונים לה מתנה? הפעם המתנה משולבת= קנויה ועשויה ביד, הרי יש לי מכונה חדשה ואני חייבת להוכיח לכל הסקפטים שתוך שנה לפחות אשתמש בכל ה- 294 תפרים שהיא תופרת (תאמינו לי זה גאוני אבל כמה שהיא קלה עדיין צריך להתרגל .....ממש לא להאמין כמה הייתי רגילה לישנה שלי, נראה שלא כדאי שאנסה אפילו לתקו אותה כי למרות הקלות והסקסיות של החדשה אני נורא אבל נורא מתגעגעת לקרטוע לעמידות לריח ולתפרים של הקודמת.....)
אז נחזור לעיניננו, אלה אוהבת יצירה והחלטתי להעיז על אפיה, אז לסט של חותכני עוגיות מקסים הוספתי סינר מתוק מתוק (האתגר הבא זה ללמוד לצלם את העבודות שלי, אני ממש מרגישה שהתמונות לא משקפות את שילובי הצבעים ואת היופי של הדברים - ואני בכלל בכלל לא משויצה....)
ומי אם לא דוגמנית הבית, התנדבה לדגמן את הסינר בסביבתו הטבעית במטבח (כשאני צועקת מאחורי עדשת המצלמה, "תיזהרי מהרוטב עגבניות, תיזהרי מהשוקולד..." כי הרי אי אפשר לתת סינר מלוכלך זה צריך להתלכלך אצל הילד המקבל....) שימו לב שהפעם העלאת התמונות נעשתה ביצירת קולאז'....זה נורא יפה בעיני אז אני מנסה ככה:במידה ויש בקשה מהקהל אצלם סדנא ליצירת הסינר.....(לא להתנפל בתגובות בהמוניכם)
ולסיום, אנא שימו לב לתפרים מסביב לכיס של הסינר, זה לא זיגזג....חדי העין ישימו לב כי אלו לבבות קטנים....כמו כן המכונה עושה תנינים קטנים, שימו לב כאן לבד הניסיונות שלי עליו אני תופרת לפני העבודה האמיתית כדי לדעת מה תהיה התוצאה....
זה לא מהממם?
טוב נו, אני מתלהבת.....סליחה.....



10 תגובות:

  1. תודה...באמת שבמציאות יפה יותר....עם בטנה ירוקה מקסימה, כיס ג'ינס ותפרים לבבות....את רואה התגובה שלך דירבנה אותי לנסות את כל התפרים במכונה!!!!

    השבמחק
  2. אוהו... ואני חשבתי שהתפרים במכונה שלי משוכללים! תנינים, לבבות...(שראיתי עוד לפני שאמרת...) הסינר מקסים ואישית אני מעדיפה מלא תמונות ולא קולאז'. משהו מתפספס לטעמי.

    השבמחק
  3. אני רוצה סדנא אבל עם הדוגמנית בפנים!!

    השבמחק
  4. אנונימי זה כמובן סבתא שולה אבל
    בגלל שאין לה כתובת מייל בגוגל רק בהוט מייל היא יכולה לענות רק כאנונימי!!!!!!!!

    השבמחק
  5. סינר מקסים על דוגמנית מתוקה!
    אבל התפרים - כולנו נזיל כאן ריר על תפרים כאלה,
    למה ריר - דמעות תנינים!
    איזה יופיייי

    השבמחק
  6. הסינר מהמם!!!!
    והתפרים האלה... וואו! איזה יופי!!!
    כיף לך :-)

    השבמחק
  7. תודה יעל וגלי על התגובות!

    השבמחק
  8. הסינר מקסים - רוצה סדנא!!
    המכונה שלך מהזה מגניבה! אני חייבת לבוא לראות בעצמי!
    הדוגמנית מהמממת !!!!!
    נשיקות
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  9. טוב אני אעלה בקרוב סדנא מצולמת לתפירת הסינר המקסים והשימושי הזה. יאללה בואי אלי לתפור קצת במכונה....

    השבמחק