יום חמישי, 12 במרץ 2009

סדנא קצרה בטטרה פאק

גם אני לא ידעתי פעם מה זה טטרה פאק (אריזת טטרה), הדבר היחיד שאליו קישרתי טטרה היו חיתולים של תינוקים כאלה לבנים של התחלה עם הריבועים.....ואז גיליתי את האתר המדהים הזה. אני ויונתן עשינו מספר ניסיונות ומהטיול שלנו להולנד בקיץ שמרנו כמה קרטונים של מיצים שנראו לנו נחמד לשימוש. במיוחד שמרנו על הקרטון של השוקומל שהוא השוקו הכי טעים בעולם כולו, ומי שלא טעם שוקומל מימיו לא יודע מה הוא הפסיד!!!!

אז הינה תמונות וסדנא קצרה איך אפשר לעשות עם הטטרה פאק כל מיני דברים חמודים.

שלב 1 - זהה לכל מה שיוצרים מזה. מנקים היטיב ומייבשים את הקופסאות הריקות. חותכים להן את הקצוות.


אם רוצים להכין ארנק כסף קטן-מקפלים פנימה את הצדדים כמו בתמונה.




חותכים רק צד אחד בשליש מהגובה = כמו בתמונה.



את החלק הנותר מקפלים בחצי אחד לשני. החלק שחתכנו בשלב הקודם הוא בעצם עכשיו המכסה, הסוגר של הארנק והחלק המקופל נראה בעצם כמו ארנק קטן עם שני תאים לכסף קטן או אחסון דברים קטנים אחרים.


מה שנותר כעת זה להוסיף סקוץ' אבל לוודא שמחברים אותו היטב כי זה יהיה בשימוש של משיכה אם זה ארנק. ולקשט איך שרוצים. אני תפרתי בקצה סרט פשוט.



על אותו עקרון אפשר לעשות משהו אחר - מאטפה פשוטה לכרטיס ברכה או לאחסון פתקיות או דפים חשובים שלא יתפזרו. למשל מה שעשיתי מהשוקומל ההולנדי:







2 תגובות:

  1. יא, הדרכה מגניבה, תודה, בחיים לא הייתי חושבת לתפור עם המכונת תפירה קרטונים של מיץ, מגניב

    השבמחק
  2. איזה כיף שאהבת!!! כן אני מאד בקטע של למצוא יצירה טובה מחומרים ממוחזרים. יש לי קורס שלם של 8 מפגשים שבניתי לילדים בגיל 11-13 שעוד לא פירסמתי ולא העברתי...מחכה במגרה להזדמנות טובה.

    השבמחק