יום חמישי, 12 במרץ 2009

טלאים ומילים משאריות בדים

כשאני הולכת למרכז המיחזור בWATFORD (מקום מקסים ומיוחד שעליו אכתוב בנפרד....שהכירה לי חברתי ניבה), אני פשוט מעמיסה מכל הבא ליד בדים שנראים לי מעניינים ובבית ברגע של נחת (תמיד בשתיים בלילה....) אני מחליטה איך לשלב אותם יחדיו. הפעם זרמתי עם הצבעים (כהים, גבריים כאלה) והמכונת תפירה ופשוט חיברתי פסים ועוד פסים של בדים, אחר כך תפרתי את הכל על מילוי דק של אקרילן סינטטתי שגם אותו לקחתי במרכז המיחזור. במרכז בצורה לא סימטרית, כלומר לא בדיוק באמצע תפרתי סרט (שגם אותו לקחתי במרכז המיחזור.....) ועל הסרט הזה הטבעתי בחותמות מיליםבקצוות תפרתי סרט אלכסון עבה שחור, אותו לא לקחתי במרכז המיחזור אלא קניתי בחנות הסדקית השכונתית שאני מבקרת אותה אחת ליומיים ושתי הזקנות המקסימות כבר מחייכות אלי חיוך צחור שיניים כשאני נכנסת (צחור שיניים כח הן ממוצא אפריקאי כלשהוא, לבושות בסינר ונראות כאילו הוציאו אותן מארה"ב מאיזה מושבה דרומית עתיקה.....)
מקוה שהתמונות יעבירו את המיוחדות של היצירה. יש רק בעיה אחת-
אני לא ממש יודעת מה לעשות עם זה?! למישהו יש רעיון?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה