יום שישי, 27 במרץ 2009

סגירת מעגל



הרבה סיפורים מתחילים ככה, לפני עשר שנים.....
אז לפני עשר שנים, כשביקרנו את אבא ואמא שלי בפריז, נסענו גונן ואני ליומיים קסומים בלונדון. התארחנו אצל אזרה שעבדה עם גונן ויש לה דירה בלונדון. אני קיבלתי צ,ופר מהבוס שלי אז - נסיעה הלוך ושוב מפריז ללונדון ביורוסטר וגונן קיבל צ'ופר - להזמין אותי ואת אזרה ובן זוגה למסעדה יוקרתית בלונדון. מכיון שלא היה לנו מושג אז בלונדון (וגם קצת בחיים בכלל...היינו עוד ירוקים וצעירים) אזרה הזמינה מקום במסעדת OXO TOWER שאז רק נפתחה ואף הסבירה שכל אזור הDOCKLANDS רק התפתח בתקופה האחרונה ולפני כן היה אזור מסחר מאד תעשייתי של סחורות ימיות. כפי שאתם מבינים מהסיפור, לונדון של היום נראית שונה מבחינת קו הנוף העירוני שלה ממה שהיא נראתה אפילו רק לפני עשר שנים.
המסעדה היתה מדהימה, הכל מתוזמן, ארוח יוצא דופן, הכל בטוב טעם וכך גם החשבון שגונן הגיש לבוס שלו כשחזרנו לישראל.....
אתמול ביום ההולדת שלי, גונן עשה לי הפתעה והלכנו שוב לשם.
לא ארחיב במילים כמה הערב היה מקסים, רומנטי ו....טעים. זו באמת חויה מאד מאד מיוחדת לקבל תמורה אמיתית בעד הכסף שלך, שילוב מנצח של: שרות הכי טוב שיש, נוף הכי מהמם שיש, אוכל מצויין והכי חשוב - הגבר הכי מקסים במסעדה היה בעלי!
וככה נראה הקינוח המהמם שקיבלתי עם כיתוב: HAPPY BIRTHDAY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה