יום ראשון, 22 במרץ 2009

אני BIGMOOK אבל יש גם LITTLEMOOK ושתינו, CRAFT

אחותי מאירה, שהיא בעצם מוק הקטנה....קטנה ממני ב-11 שנים, אבל בעצם אנחנו כמו תאומות סיאמיות שהופרדו בלידתן. לא אנחנו ממש לא דומות, לא במראה וגם לא באופי, אנחנו פשוט אותו דבר בדברים אחרים שאי אפשר להסביר אותם במילים....למשל היא, בשונה ממני, לא מוחצנת ולא מפרסמת את עצמה ומשתחצנת בכל דבר, וגם בשונה ממני היא הרבה הרבה יותר מוכשרת. אז הפעם הפוסט הזה מוקדש לה. היא יצרה כמה דברים משגעים בזמן האחרון (היא עושה עוד המון אבל אין לי תמונות.....למשל, שרשראות מקסימות בבד עם אגוזי מקדמיה בפנים - (אם היא תשלח תמונות, וזה רמז.....אני אקדיש רשומה לשרשראות), הפעם אני מפרסמת תמונה שלה עם קרדיגן מקסים (היא תהרוג אותי על התמונה, אבל אני חייבת כי היא ממש הצילה בד שכמעט ונהרס בתלאות שונות) וגם זוג כריות שניתן במתנה לחברה מהעבודה (איזה כיף לחברה). מאירה היא מעצבת פנים מוכשרת, אז מי שצריך שירותי עיצוב פנים מוזמן לפנות אלי ואני אתווך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה