יום שלישי, 3 במרץ 2009

חוזרת לתפירת בגדים.....

מאז שנת 1991 בירושלים הסגרירית, בה עשיתי קורס תפירה אצל אדיבה שכנאי בבית בורדה וקיבלתי מאמא שלי היקרה את המתנה הכי יפה שקיבלתי אי פעם - מכונת התפירה שלי BROTHER פשוטה פשוטה אבל אמינה ומקסימה!!! עובדת עד היום בקצב מטורף שאתם רואים. (במקור היא נקנתה אפילו לפני 1991 עבור אמא שלי שלדעתי לא השתמשה בה אפילו יום אחד, נכון אמא?)

בקיצור - מאז לא תפרתי בגדים אלא רק תיקונים ועכשיו הרבה דברים פחות שימושיים אבל יותר אביזריים.

בשל המלצה בכל הבלוגים הזמנתי בהתרגשות את עיתון הגזרות הפינלנדי - OTTOBRE הגזרות והבגדים מדהימים. הילדים נמדדו במרץ. יונתן בגובה 140 עם גוף שמתאים לגזרות של 122 ואיתמר עם 133 עם גוף שמתאים לגזרות של 152 ועל יערה אין בכלל מה לדבר....טוב אז הגעתי עד השלב הזה....מחכה לי פה בד ג'ינס מטריף ומקסים (אני יותר לא אומרת כלום על הבדים כי שגית כבר ירדה עלי ועל החיבוא המוזר עם בדים....אם הייתי בישראל היא היתה מאשפזת אותי באישפוז כפוי)!

יערה לא מוכנה ללבוש שמלות. אז בשביל מה ילדתי בת????????????

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה