יום ראשון, 10 בינואר 2010

מתנות מכל העולם - הכי כיף שיש

יצא ככה שבגלל המרחקים הגיאוגרפיים שגוררים כמובן משמעות של מרחק פיזי ואי חגיגת ימי הולדת ביחד, בכל מפגש משפחתי(כלומר, "התקבצות בציון מקצוות תבל") אנחנו חוגגים מעין "מסיבת יומולדת" גדולה (לחלק מחברי המשפחה אכן יומולדת אמיתית סביב התאריך)
לא אלאה אתכם בכל המתנות שהוחלפו והועברו מיד ליד בהזדמנות המפגש החגיגי הזה והיו הרבה כאלה (רשומה נפרדת תוקדש למשל לאבא שלי שבונה לבד גיטרות והכין לאחי אחת)....אבל חלק מהדברים שאני יצרתי או שאחרים יצרו אעלה כאן היום.
אז מה היה לנו? ליפעת גיסתי סרגתי קאפקייק, דומה לקאפקייק שסרגתי בעבר ופרסמתי כאן - תוכלו למצוא שם את הקרדיטים והפניה להדרכה. הקאפקייק הזאת היא בעצם רק המוצר נמשלים למתנה האמיתית שהיא - חותמת שהזמנתי עבורה ממקופלת המדהימה, החותמת לא צולמה לצערי אחרי המסירה אז אולי מקופלת צילמה ואולי יפעת תצלם, בכל אופן מוטיב הקאפקייק שם.... למייקו הקטנה (הלוא היא אחותי) תפרתי את בובת הצב הזאת:נראית לכם ילדותית ומטופשת נכון? זאת היתה בדיוק הכוונה, כי הסיפור שמאחורי הקלעים הוא - שבגיל 16 שלי, 5 שלה, תפרתי כל מיני דברים מלבד (כן, היתה חנות במרכז העיר בירושלים עם לבד ואת דמי הכיס שהרווחתי בייביסיטרים הייתי מבזבזת על חומרי אומנות בארטא ובדים שם....ביניהם ריבועי לבד מתוקים) אחד הדברים שיצרתי היה צב ממש ממש דומה לזה, קצת יותר רזה אבל בצבעים זהים.....והוא נעלם עם השנים, לא מזמן היא הזכירה את הצב בערגה ואמרה לי - "אוי איך אהבתי אותו"- וזאת אחותי הקטנה (זוכרים?)....אז.....מהר מהר באישון ליל אחד נוצרה הצבה החדשה הזאת:
*גם מייקו קיבלה חותמת של מקופלת, שלא צולמה על ידי......
יפעת גיסתי הביאה לי המון המון חומרים ואביזרים ליצירה, מייצר סרט אלכסון, פאנץ מעגל פינות, סרטים, קראדסטוקים, ניירות מדוגמים מטריפים, קיט לוח שנה ועוד עוד.....תודה לך יפעת על התמיכה המדהימה בתחביב המשוגע של שתינו!
בנוסף תפרה לי יפעת צעיף משגע (היא תפרה כמה כאלה בצבעים שונים, לפי הדרכה מהמגזין STITCH האמריקאי), אגב צעיף מעצבים מדהים קיבלתי גם מיעל קיפודים שכתבה על הצעיף ואפשר לראות אותו אצלה בבלוג:
ובנוסף (וואו יפעתוש הגזמת לחלוטין.....) היא יצרה לי אלבום מיוחד ומטריף! הדפים של האלבום הזה הם בעצם שקפים, חוץ מהעמוד הראשון והעמוד האחרון שהוא הפתעה תיכף תראו......עמוד ראשון - כריכה:דפי אמצע- והדף האחרון הוא בעצם מראה ולכן כשאני מצלמת אותו אני משתקפת פה, מגניב נכון? אני שוקלת להשאיר אותו ריק, זה הקטע שכל מי שידפדף באלבום בעצם באופן אינטרקטיבי הופף לחלק ממנו לרגע:מייקו הקטנה (היא לא כל כך קטנה כבר אבל בשבילי תמיד תהיי אחותי הקטנה), לומדת עיצוב טקסטיל, הכינה לי (וגם ליפעת) חתיכת בד מוחתמת בשבלונה של פתית שלג....יש לכם רעיון מה אפשר לעשות מהבד המטריף הזה? אני חשבתי על כרית נוי?! מה דעתכם?
בנוסף יצרה מייקו קולקציה משגעת של שרשראות וצמידים מזהב משולב בעור, ואני קיבלתי את שרשרת הבמבי הזאת ועוד כמה במבים מעור לשימוש איך שמתחשק לי (עשיתי כבר שרשרת חמודה מאחד מהם בקרוב אפרסם אותה...)בהזדמנות זאת אם כבר יצא מגה פוסט אני אעלה גם את השרשרת המטריפה והרומנטית הזאת שקיבלתי מחברתי אורית הנדיבה והמוכשרת שמצ'פרת אותי במלא דברים מקסימים תמיד וגם עליה כבר כתבתי בעבר בבלוג זה והראיתי עבודות שלה
ותמונה קבוצתית יחד עם כמה מהשרשראות שלי, נשאלתי בעבר עליהן אז כפי שאתם רואים הרוב עבודת יד, חוץ משרשרת אחת בחבורה שהיא של "מעצבת" שקיבלתי בעבר מתנה, יש פה גם שרשרת של שקלים בודדים מהשוק.....
מודה לכם שהגעתם בקריאה עד הלום!

11 תגובות:

  1. נחמד שאת מודה לנו...אבל התבלבלת... אנחנו מודים לך יה מוכשרת אחת! שעשית לנו כזה יופי בעניים. חיבושים ונחיקות.

    השבמחק
  2. יוווו....אפשר להצטרף למשפחה??? זה ממש להנמס פה מול כל הדברים המקסימים, הכשרונות המשפחתיים ומול האהבה והפרגון!!! אתם משהו!...
    הצב - נגמרתי ממנו לגמרי!!! הוא אחד היצורים הכי הכי מתוקים שראיתי!
    יופי של מתנות נתת, ויופי של מתנות קיבלת, והפילוסופיה מאחורי הדף של המראה באלבום - מקסימה!

    אני מתה מסקרנות לפוסט על בונה הגיטרות המשפחתי! (אני מנגנת...ויש פה בבית גם מלא גיטרות).

    השבמחק
  3. כמה כשרון בפוסט אחד!
    מאודדדד אהבתי את השרשרת שאחותך עשתה! היא מהממת! הבמבי מקסים!

    השבמחק
  4. יההה, איזו משפחה מוכשרת אתם!!! איזה כיף!!!
    הכי כיף זה שאפשר לעשות (ולקבל) מתנות עבודת יד למישהו שמעריך אותן, התברכתן :-)

    השבמחק
  5. תודה לכל המגיבות המקסימות!!! באמת יצא מגה פוסט ועוד פיצלתי אותו כי יש לי כל כך הרבה להראות....ויעל היקרה - כן כן יש ענין מיוחד במשפחתנו בגיטרות, בקרוב פוסט על כך....ואז את מוזמנת לקפוץ לאבא שלי כי הוא במרחק יריקה ממך וישמח לראות לך את כל הענין של הגיטרות שמתרחש שם בביתו....אז שוב תודה על התגובות, ריבי, תמרי, גלי ויעל!גם בשם מאירה ויפעת, אחותי וגיסתי.

    השבמחק
  6. רשומה מדהימה עם כ"כ הרבה יופי!

    השבמחק
  7. וואו!! יופי של דברים!!

    וגם אני מתה מסקרנות לגבי הגיטרות...זאת אהבה מאד גדולה שלי...

    השבמחק
  8. מאחר ואני ראיתי כל המתנות בlive (וחלק גם הכנתי)ואת כל היצירות שעברו מיד ליד (והיו הרבה) -המצלמה לא מעבירה לגמרי את היופי הדיוק וההשקעה!!!!
    ורוצה להוסיף את סדנת הקרושה וההכנות שעשית לקראתה - את מלכה!!!
    מוכרחה לומר שחגיגת ימי ההולדת המשותפת הפכה להיות המסורת האהובה עלי בביקורים בארץ!
    נשיקות,
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  9. תודה נגה ותודה קשת על הפרגון בתגובה. ולך יפעת- גם את מלכה אז יאללה מתי אנחנו פותחות את החנות שלנו בשם: גיסות?

    השבמחק
  10. נשמע כיף אדיר להיפגש כל המישפוחה כשכל אחד יוצר מסוגו והמתנות הן כולן יציר ידיים....איזה כיף לקבל מתנות שכאלו.....שוב תודה על ההתיחסות בבלוג שלי ועוד אין לי שמץ איך נרשמים אלי...אני כל פעם מחכה לפוסטים שלך... להתראות שגית

    השבמחק
  11. פוסט מקסים וכל הכבוד על הכישרון המשפחתי הזה שזורם אצלכם בדם וגם אצל המחותנים

    השבמחק