יום שלישי, 19 בינואר 2010

מטריושקות ....כן גם אצלי ועוד הפעם!

אני יודעת שזה טחון כבר בכל הבלוגים של היצירה, אבל מזוית מעט מעט שונה.....איזה כיף לי שיש לי חברות שרואות דברים מדליקים הקשורים ליצירה וחושבים עלי. המצטיינת שבהן היא ניבה שפעם אוספת לי מהרחוב כסא לשיפוץ (כן כן ני יודעת שהוא כבר שוכב כמה חודשים באותו המצב, מה לעשות בכדי ליצור צריך מוזה....) ופעם אלו הם טושים בראש למעלה+ חותמות למטה בטוסיק, הצורות מדליקות ביותר של אנשים קטנים שהם בעצם מין מטריושקות כאלה....
למה להכביר במילים? תראו בעצמכם....
המלך והמלכה

הליצן והאביר

האינדיאני והקאובוי

סטריאוטיפי משהו לא? הנה הם כולם
והכי מגניב זה תראו איך הנסיכה מדגימה לכם את השימוש בהםזאת היתה פעם ראשונה ואחרונה שהיא נוגעת בהם - הם שלי, רק שלי!!!! תודה ניבה!
וחברה אחרת יקרה לליבי שלחה לי את התמונה הזאת.....צריכה ממש בקרוב לנסות לעשות..... זה ממישהי עם חנות ETSY מאנגליה:

ולסיום אני רוצה לחלוק עמכם את בית היתומים שנפתח בבית שלי, זהו בית היתומים למטריושקות לא שלמות, כאלה שאיבדו את כל הסט שלהן.....חלקן נאכלו ע"י הכלב כשהיה גור וחלקן פשוט התגלגלו אלי במצבן זה שהן מיותמות מכל משפחתן ונותרו לבד בעולם, לראות מטריושקה בודדת זה מאד עצוב כי הרי כל המהות זה הקינון הזה אחת בתוך השניה, גורם ההפתעה והלידה זאת מתוך זאת.....ועל כן פתחתי בפרוייקט הצלת המטריושקות המיותמות!!!!

למשפחתי היקרה, נא לא לדאוג, אני לא חוזרת לאוספים מטורפים (למי שלא מכיר את עברי יש לי עדיין מאוחסנים פה בארגזים למעלה ממאה פסלונים של צפרדעים מכל העולם בכל מיני צורות ומרקמים....מחכה למכור אותם לאיזה אספן ולשמור רק את אלה עם הערך הרגשי)....
ולסיום, מי שממש בענין ורוצה לראות פוסט חמוד על מטריושקות, מוזמן להכנס לבלוג הזה ולהנות מעוד קצת מנה גדושה של הבובות המתוקות הללו עם רעיונות ליצירה יחסית פשוטים ומדליקים.

9 תגובות:

  1. איזה טושים יפים!
    ורעיון אימוץ המטריושקות הבודדות מוצא חן בעיני מאוד :-)

    השבמחק
  2. איזה פוסט מלבב לקרוא ביום סגרירי, בבית קפה על רחבת ככר העיר ... - כפר סבא! יש פה מקום שמור בשבילך!
    סומכת עליך בעניין הסרוגות שמהר מאוד הן יעמדו אצלך בתלת מימד...
    והאוסף של האסופיות - מגניב לגמרי ומלא נשמה!
    נשיקות!!!

    השבמחק
  3. מזה פה, התרגלתי לפוסט כל יום! :)
    סתם סתם, אבל באמת כיף לי שיש פוסט היום, ועוד אחד כל כך חמוד.. בית יתומים למטריושקות- זה ממש random kindness.. :]

    השבמחק
  4. איזה טושים מקסימים, שהם גם בובה וגם חותמת (מקווה שהם גם עושים ספונג'ה, מאחר והם כאלה מוכשרים).
    רעיון מתוקי לבית יתומים, יש בך חסד מופלא, אם אי פעם תתגלגל אלי מטריושקה בודדת ומיותמת, אשלח אותה אליך לקבל חום ואהבה.
    נשיקות

    השבמחק
  5. תודה לכן על הפרגון לבית היתומים - קשת, תמרי, יעלי ומקופלתי!!!!
    לצערי הטושים לא עושים ספונג'ה ולא משכיבים ילדים, ניבה - את מתבקשת פעם הבאה לחפש מתנות מין הסוג הזה!!!
    ואל דאגה בימים הקרובים - פוסט כמעט כל יום....

    השבמחק
  6. שלום לך יוצרת יקרה !
    נתקלתי בבלוג שלך במקרה היום בעת שיטוטי בבלוגיספרה והופ! הוא כבר מצא את דרכו לרשימת המועדפים שלי :)
    עוד לא הספקתי לעבור על הכל אבל התרשמתי מאוד ממה שראיתי ונהינתי מכל רגע!

    רציתי לבקש ממך [אם זה עדיין אפשרי] לקבל את החוברת שערכת ... למייל שלי ===> advaal9@walla.com
    אודה לך מאוד אם תוכלי לחלוק אותה עימי ! תודה מראש!

    לילה טוב,
    ממשיכה לעקוב....
    תותי.

    השבמחק
  7. יש לי כמה יתומים ל"אוסף",
    הטושים מהממים, באמת כיף שיש כאלה חברים :-)

    השבמחק
  8. אני מגיבה כ"כ באיחור... מקוה שאת עוד קוראת.
    הבבושקות הסרוגות הן מ-ה-מ-מ-ו-ת!
    רוצה כזו!
    הילה696

    השבמחק
  9. אצלי יש כפר שלום של יתומי בבושקות ומסביבן בבושקות אימהיות שמטפלות ושומרות. אשמח לקלוט לכפר שלי את היתומים שאצלך.
    מיכל 0523551435

    השבמחק