יום שישי, 8 בינואר 2010

ההחלפה הראשונה שלי - חלק ב' (מה שאני קיבלתי....)

על מה אני מסרתי בהחלפת מגבות מטבח לבוסתודום - אפשר לקרוא כאן.
ומה אני קיבלתי?......
כבר לפני מספר שבועות הודעתי למארגנת ההחלפה שאני בעצם אגיע לישראל אז כדאי שהחבילה תחכה לי שם ולא בלונדון כי שם יש סיכוי שילך לאיבוד אם אף אחד לא יהיה לדרוש.....מה שלא לקחתי בחשבון זה ש- t42 זריזה ביותר ועל כן החבילה אחרי שלושה ימים הגיעה....כלומר הפתק לקחת אותה מהדואר. בדואר עשו קצת לאמא שלי בעיות, אבל בעיר קטנה "עושים טובה"....והחבילה הגיעה להורים.
תאמינו או לא אבל מרוב התלהבות וסקרנות, אחרי סבב נשיקות לכולם...מיד רצתי לפתוח, ותראו מה מצאתי.....
שתי מגבות מטופלות עם אפליקציות מטריפות וכרטיס ברכה מושקע מושקע.... (סליחה צילה הכרטיס לא הצטלם לי טוב....)







תודה לך צילה!!!

5 תגובות:

  1. תודה!!! מקוה שt42 קוראת גם כן את התגובות....

    השבמחק
  2. החלפה מקסימה!!! T אף פעם לא מאכזבת :-)

    השבמחק
  3. יופי של החלפה! עושה חשק למרק ומתאימה בול למזג האויר אצלכם...איזה כיף, הלואי עלינו... :-)

    השבמחק
  4. וואאו זכית בגדול! מדליקה לגמרי ההחלפה.

    השבמחק