יום שבת, 16 בינואר 2010

המהפך....

אין הכוונה לתוכנית טלויזיה דלוחה בהנחייתה של אורנה דץ (היא נשארה עם שם המשפחה הזה גם אחרי הגירושחן, אני פשוט לא מעודכנת ברכילות הסלב הישראליים?!), אלא שוב ליצירה.
יפעת גיסתי הביאה לי בתוך כל הדברים המקסימים מארה"ב גם "מציאה" שהיא מצאה אצלה איפשהוא...מין סיכת דש כזאת שהייתה לא רעה בפני עצמה, אבל פחות הסגנון שלי....אמרתי לה שהבסיס של הסיכה מקסים ואני אחשוב כבר איך לשפצר אותה למשהו מגניב!
את האמת שדי בהתחלה היה לי בראש איזה אימג' איך אני רוצה אותה, ומה לעשות בזמן האחרון צמר וקרושה הולך אצלי חזק..... אז קבלו את המהפך:
לפני:

אחרי:


ליפוף קרושה במסרגה אחת מאד דקה עם צמר דק מאד, כפתור, וציפור קטנה שפעם ישבה על שעון קוקיה אמיתי מהיער השחור בגרמניה שלא שרד את המעבר שלנו מישראל לכאן ונאלצתי לפרק אותו (הוא היה של יונתן והבטחתי לו אחד חדש....צריך לנסוע לגרמניה, אין ברירה....)
נו מה את אומרת יפעתוש? את אוהבת את המהפך?

9 תגובות:

  1. אני לא יפעת אבל אני אוהבת!

    השבמחק
  2. זהר זה מקסים. מותר הערות? אני הייתי תופרת כפתור אחר-אולי אפילו כפתור מקרושה.

    השבמחק
  3. תודה קשת היקרה על התגובה. וכמובן לך ריבי דנא בטח בטח ואף רצוי להעיר ולהציע הצעות זאת אחת הסיבות שאני מפרסמת בכדי לקבל פידבק - אז תודה , אני לא כל כך יודעת לעשות כפתור מקרושה.... אבל לצורך הפרוייקט עכשיו יש לי אתגר לנסות לעשות אחד כזה!

    השבמחק
  4. אני לא מאמינה שזו אותה הסיכה!
    יצא מקסים!

    השבמחק
  5. איזה שדרוג יצירתי!
    בהחלט מהפך ראוי ! דצה היתה גאה בך....:-)
    (בינתיים היא לא החליפה את השם).
    נשיקות

    השבמחק
  6. יקירתי, מגיבה לך באיחור (חזרנו רק לפנות בוקר מאטלנטה) ורוצה לומר שיהי ממש מקסים - איזה שינוי!!! אחלה רעיון וביצוע מוצלח ביותר! אהבתי את הציפור.
    רצה להגיב גם על הפוסט הבא
    נשיקות,
    יפעת

    השבמחק