יום רביעי, 13 בינואר 2010

היפנים האלה פשוט משוגעים......

סופלה שוקולד, ספל לשתיה והלו קיטי הולכים טוב ביחד לא?
אז זהו שאצל היפנים הכל הולך ביחד, כמה שיותר הלו קיטי וכמה שיותר דברים מתוקים מתוקים....אחד הדברים המגניבים בלונדון זה שיש פה כל מיני חנויות מכל הלאומים האפשריים, וזה לא במרכז העיר, ממש ליד הסופרמרקט של הכשר מישראל (במחירים מופקעים לגבינת קוטג') יש יפני ופולני ואיראני ויווני וקוראני וסיני...מגדל בבל. אחד התחביבים של הילדים זה להתפנק מידי פעם בכך שהם "מנגנים" על חולשותיה של אמא שלהם לדברים מלוכסנים, כלומר כל מה שמגיע מהמזרח הרחוק, במיוחד מיפן, פעם אחותי אמרה לי שיש מחלה כזאת כמו שלי (זה בעצם מעין זרם באמנות....)- Chinoiserie (זה לקוח מצרפתית יש לקרוא: שינ-ווא-זרי)...
ונחזור לילדים שלי שמנגנים על חולשותיי, בכל סיבוב תמים ברחוב הם מבקשים "רק להסתכל" בחנות של היפנים.....וככה הם מקבלים כל אחד ממתק מיוחד לבחירתו. כי אני פשוט לא עומדת בפני החמודים האלה....
על זה שיונתן הבכור מוכשר ביותר כתבתי אינספור פעמים, הוא גם מוכשר בלמצוא מציאות ממש אבל ממש שוות, אני מוכנה להשכיר אותו על בסיס שעתי למי שמעוניינת שיבוא איתה לשופינג, כי לילד הזה יש עיני נץ, הוא קולט דברים שווים ויש לו חוש אמיתי לכל מה ששוה ולא עולה הרבה!

אז הוא מצא את הקופסא הזאת שהייתה כתובה רק יפנית אבל הוא מיד הבין (כנראה שבלילות כשהוא עושה את עצמו צופה בהאנה מונטנה בטלויזיה הוא בעצם לומד בחרש יפנית כדי שבעתיד יוכל להתחתן עם יפנית יפהפיה שיודעת לבשל סושי מעולה, כדי לשמח מאד מאד את אמא שלו....)

אז מה יונתן מצא בעצם?

אינסטנט סופלה, אבקת שוקולד מעורבבת עם מרכיבים כימיים סודיים, מערבבים במאג עם ביצה אחת, מכניסים לשתי דקות למיקרוגל ו.......אופס תראו קסם - זה מתנפח לסופלה.

ההתלהבות היתה גדולה, הטעם פחות, אבל נחמד.....

מה שחשוב זה שהאריזות וההסבר על האריזה היו מטריפות, ממש סגנון ZAKKA יפני!!!! (למי שמעוניין להרחיב בנושא יש בתוך הבלוג שלי עצמו כפתור לחציה שמוביעל לבלוג יצירה בסגנון ZAKKA - זה הכפתור עם הפטריה - מומלץ!)

זאת האריזה המהממממממממת.........תראו איזה CUTIE:

ככה זה נראה לפני ההכנה, מעורבב עם ביצה אחת, הצלחנו לפענח את ההוראות ביפנית.....
ואחרי שתי דקות במיקרוגל:




אז הלו קיטי לכולכם!

9 תגובות:

  1. מדליק! הנה גם מתכון אם יתחשק לכם לעשות בלי האריזה היפנית :-)
    http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=823&MessageId=129620341&r=1

    השבמחק
  2. גם אני רוצה!
    הלו קיטי זה הדבר הכי חמוד עלי אדמות!:)
    ואני מסכימה עם גברת זיקוקית- להכין סופלה לבד זה הרבה יותר קל וטעים:) גם לי יש מתכון סודי אם תרצי...
    אבל תחלס רק בשביל האריזה היתי קונה את הסופלה הלו קיטי הזה:)

    השבמחק
  3. איזו קופסא מדליקה!
    והילדים שלך חמודים!

    השבמחק
  4. אני כל פעם מחדש נהנית לקרוא את מה שאת כותבת... ממש כמו קסם איך שהתנפח לו הסופלה מהכוס....כתבתי לך מייל הבקר אני מקווה שהוא היגיע ליעדו...מדהים איך הלו קיטי איננה מתבגרת... היא היתה עוד שוס כשאני הייתי קטנה.... וחלפו כבר כצה שנים מאז....

    השבמחק
  5. איזה יופי של פוסט, אריזות וילדים...
    מדליק!

    השבמחק
  6. תודה יקירות על התגובות החמות. הילדים אכן מקסימים (אבל רק כשהם בתמונות בבלוג של אחרים.....סתם) ואיזה מדהים שפתאום נגלה עולם שלם של סופלאים ועוגות במיקרוגל!!!!לא ידעתי על זה בכלל. לפחות כשאתה מכין בבית גם אם זה מיקרוגל אתה יודע מה הכנסת בפנים.

    השבמחק
  7. נו זה ממש מתאים לי הפוסט שלך... האיש שלי ביפן :-( ולא הוא לא יחזור עם מתנות... אבל את קיטי קבלה הבלרינה כשהיא היתה קטנה ועדיין אף אחד לא ידע מה זה או אפילו איך קוראים לזה...יונתן יכול להתחבר עם הבלרינה שגם לה יש חוש קנינות מפותח וגם אותה אפשר להשכיר לפי שעות. אני כבר הרבה זמן מציעה לה שתגבה כסף על כך שהיא יוצאת לשופינג עם אחרים כי היא מוצאת להם דברים ממש שוים. נראה לי שאם האריזה לא היתה של אוכל אפשר היה להשתמש בה לסקראפ!

    השבמחק
  8. אז צריך להפגיש אותם את יונצי והבלרינה.....אגב האריזה פורקה וחלקים ממנה נשמרו לסקראפ!

    השבמחק
  9. גדול, הילדים שלי היו מתים על כזה סופלה, ולו רק בגלל הפלא המתנפח במיקרו.
    הפעוט דרך אגב גורר איתו כבר שבועיים את קופסת התה לכל מקום וטוען שזה "התה שלו".
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק