יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

My first mini album

וידוי...אני סקראפרית די ותיקה אבל לא במיוחד מנוסה, עוד מהימים שעבדנו עם לטרסט; רפידו גרפ וגזרנו ניירות מקטלוגים של כרטיסי אשראי או ורדים מניירות עטיפה של מתנות, בלי דבק מתוחכם, ככה סתם עם דבק פלסטי רגיל או אחר כך עם גילוי ה- UHU סטיק.....מאז עברו הרבה שנים....וזנחתי את הנייר לטובת התפירה, מידי פעם אני פוזלת ובעיקר מאד מאד מתרשמת מיוצרות מוכשרות כל כך בתחום שאני כבר "מכורה" לבלוגים שלהן ומחכה בשקיקה לכל רשומה (אז מי שגם קוראת כאן - אנא עשו עימי חסד ופרסמו כמה שיותר!)
החלטתי כבר מזמן שבא לי על מיני אלבום כזה חמוד....שאפשר לשים בתיק. הביקור של אמא שלי היקרה בלונדון אצלנו היה תירוץ נפלא להכין לה כמה תמונות למזכרת.
הבסיס הן תחתיות של בירה מאיזה פאב דווקא בארה"ב....הנייר - כל מיני שאריות שהודבקו, התמונות - הודפסו במדפסת הביתית, הקישוטים כל מיני סטיקרים מהאוסף הפרטי והסרטים.....אחחח הסרטים האהובים - שימו לב לזה עם הכיתוב נקנה לקראת הכריסטמט ברשת ג'ון לואיס פה בלונדון. והסגירה - גומיה מתוקה שחורה עם פעמון שניתנה לי במתנה ע"י חברתי ניבה עם איזה דוגמית של בושם שהיא קיבלה

היו אין ספור בעיות טכניות בחיבור שלהם אחד לשני (אני חייבת להשתתף באיזו סדנאת מיני אלבום, הבעיה שאני בלונדון והסדנאות בישראל, טוב נאתר משהו פה....),אבל התוצאה מתוקה ואני אוהבת אותה וגם אמא אהבה!. כמובן שכרגיל הצילומים נעשו בשתיים בלילה ללא אור יום אז האיכות בהתאם.
אשמח לקבל הערות לשיפור!

6 תגובות:

  1. אין לי הערות לשיפור כי אני עוד פחות מנוסה ממך בתחום... אבל זה נראה מותק, ואני מתחברת לקטנטן הזה מאוד, ובטח נורא כיף לסבתא להסתובב עם כזה אלבום בתיק!

    השבמחק
  2. היי זהר,
    תתחדשי על האלבום הראשון. גם אני נטולת הערות, ורק תשבוחות על הסרט הנפלא, והצילום הצבעוני.
    המשיכי כך.
    מיכל

    השבמחק
  3. ממש אהבתי. זוהר את כ"כ יצירתית. אני מנצלת את ההזדמנות גם להביע התפעלות (אמיתית!) מהצעיף שסרגת לבובה הגדולה והקטנה, והחצאית ההורסת. פשוט מקסים.
    ההערה היחידה שיש לי היא שאת משתפרת ומתחדדת מפעם לפעם. נשיקות

    השבמחק
  4. יצא ממש חמוד ואי אפשר בכלל להגיד שזה לא מקצועני...

    השבמחק
  5. תודה לכולכן על התגובות החמות. איזה כיף לי. זה כל כך מעודד להמשיך וליצור....ממש התמכרות ליצירה וגם לתגובות שלכן!!!

    השבמחק