יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

Crochet Flowers

נראה לי שההתפתחות הטבעית של מי שמתנסה בעולם הקרושה זו הסריגה במעגל ועליו התנסויות....ככה נוצרים להם פרחים....אז בשבועיים האחרונים יצרתי סוגים שונים ומשונים של פרחים, חלקם יפים יותר, חלקם פחות, חלקם שימשו כבר במתנות שניתנו ואחרים מחכים להשתלב בפרוייקטים....סרגתי בטיוב, סרגתי בלילה, סרגתי כשעשו לי פדיקור, סרגתי בחוץ בחניה לפני הגן של הנסיכה.....אין ספק שאימון מביא לתוצאות!!!

עד ש- די! מאסתי בפרחים (לא לגמרי אבל לעת עתה...)אחותי אמרה לי בסקייפ - "די מוק, פרחים זה נדוש, פרחים זה כבר לא זה....." אז חיפשתי משהו אחר.
עוד מהרשומה של אלין שסרגה את כרית הקרושה שלה, חלמתי שגם אני אדע יום אחד לעשות את הריבועים הללו שמהם עושים, כריות שמיכה ועוד..... אז אשאיר אתכם במתח אם הצלחתי או לא....?! ובינתיים רק אראה את הפרחים (שלדברי אחותי נדושים....)....עד לרשומה הבאה בנושא הקרושה.

4 תגובות:

  1. נדושים נדושים אבל מקסימים!!!
    מאוד אהבתי את התגיות שהכנת איתם!

    השבמחק
  2. תודה תודה.....הסימניות קיבלתי קישור מחברה, לא רעיון שלי...אבל אין לי מושג איך לתת קרדיט - מצטערת :(

    השבמחק
  3. נחמד במיוחד הסימניות.

    השבמחק