יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

GRANNY SQUARES

ככה קוראים לריבועי הקרושה המתוקים הללו שיכולים להעשות בכל גודל ו....לייצר כרית, מפה, תחתיות, שמיכה, צעיף, תיק ועוד.....כמו בהזמנה הגיעה אלי השבוע הדרכה מצויינת באתר אליו אני רשומה (מומלץ בחום) - CRAFTSTYLISH, הכותבת של ההדרכה הזאת היא - LINDA PERMANN (ג'ודי - היא לא קרובת משפחה או משהו?) שמנהלת בלוג מקסים על קרושה וכבר פירסמה מספר ספרים, מסתבר שההדרכה היתה יותר פשוטה ממה שחשבתי ומסתבר שאימונים משתלמים כי עובדה שהצלחתי....התחלתי עם ריבוע אחד בטיוב....
אחר כך עוד אחד בבית.....
אחר כך הצטרפו עוד כמה....
כרית לא רציתי לעשות מזה, יש לי המון כריות כבר, אז צעיף לנסיכה היה מושלם! (פה באנגליה צריך צעיפים אם מישהו תוהה)

ואז הנסיכה שאלה - ומה עם ג'ייג'יי (הלוא היא הבובה המפונקת ביותר בתבל), הרי גם לה יהיה קר...., אז עשיתי אחד קטן תואם לבובה וגם כובע כי היא קירחת וקצת קר כבר פה!
ולמי שהתלהב ומעוניין מצ"ב הדרכה נוספת מצולמת מצויינת לריבועי הקסם הללו - כאן (תודה אורית!)
טוב, נראה לי שאחזור לתפור קצת....כואבת לי היד של הקרושה!

6 תגובות:

  1. זה מהמם!!!!
    אני כל אוהבת קרושה, ואני חייבת (חייבת!) להכין אחד כזה לנעם (וגם לי :-) ולאמא שלי :-) ולאחותי:-)...)
    מקסים!

    השבמחק
  2. אהה, רק שכחתי לציין שאין לי מושג איך סורגים את זה. עוד משהו ללמוד....

    השבמחק
  3. יאו...אני מסמיקה....איזה כיף על המחמאות. זה באמת קל, אבל לפני כן התאמנתי הרבה סתם בקרושה כדי להבין את הסימנים והטכניקה....שוב חבל, אם הייתי בישראל הייתי מלמדת אותך. בדצמבר אני מגיעה לביקור והבטחתי לגיסתי ואחותי לעשות להן סדנא את מוזמנת להצטרף!!! (הוד השרון זה לא רחוק ממך)

    השבמחק
  4. המממ, את בטוחה שעד לפני שתי דקות לא ידעת איך סורגים קרושה? כי הצעיף פשוט משגע (וגם הילדה, איזה שם מקסים זה יערה, איזה באסה (שוב) שיש לי עוד בן בדרך...), נראה לי שאני מנסה גם צעיף כזה, האפרוחית שלי בהחלט תשמח מאוד לכזה צעיף צבעוני ומשגע (רק שהחורף מבושש כהרגלו)
    מלא נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  5. תודה מקופלת, תאמיני לי אין כמו בנים, הנסיכה חולה ביומיים האחרונים וקודחת לי במוח כמו זקנה טרחנית.....ונשבעת נשבעת לכל מי ששואל ותוהה, אני לא סתם משויצה, באמת לא ידעתי איך סורגים קרושה ואני מתביישת להגיד שזה כל כך קל שכנראה המחסום היה פסיכולוגי בלבד (ככה היה לי גם עם מתמטיקה בתיכון....)

    השבמחק
  6. איזה יופי של ריבועי קרושה! בכלל, הבלוג שלך מקסים, גיליתי אותו הרגע אז אני משוטטת לי ברשומות קודמות
    איילת

    השבמחק