יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

איפה התחבאו עד עכשיו כל האנשים המוכשרים האלה?

עד לפני שנה וקצת כאשר יצרתי כל מיני דברים לעצמי וקצת לחברים לא הכרתי כל כך אנשים מוכשרים, מלבד משפחתי המדהימה שלכל אחד יש בה כשרון כזה או אחר, בישול, אפייה, תפירה,עיצוב, ציור, נגינה ובניית כלי נגינה והצחקה....לעיתים יש כאלה שיש לה יותר מאחד!
אבל עתה, מאז שאני התמכרתי, כן כן התמכרות קשה למחשב והעולם שהוא אוצר בתוכו, פורומים בכל נושא שבעולם, קומונות סגורות עם תנאי קבלה ו........בלוגים שהם מעין יומנים אישיים שחושפים טפח ומסתירים עולם מלא ומדהים שמאחוריו: פנים, שמות, סיפור חיים ובעיקר - המון המון יצירות. אני חושבת שרק בימים האחרונים ממש הבנתי מה זה לחיות בתוך בועה וירטואלית גלובלית, איך זה לשבת בלונדון ולקרוא בעברית, מזוויות מבט שונות על סופשבוע סקראפ אצל נתנאלה או על הגרלת המטבחים של PETIT.
אז אני מזמינה אתכם, כל אחד ואחת, לגלות את התחביב שלו, תחום הענין או העיסוק ולאט לאט תראו שבתוך המחשב גלומות אינסוף אפשרויות.....ולהכיר המון אנשים מקסימים ומוכשרים שכל פעם פשוט נעתקות המילים למראה היצירות המופלאות שלהם.
ולסיום, הפוסט הזה היה בעצם סוג של תירוץ כדי לפרגן באמת ובתמים ולהמליץ, אבל גם כדי להיכנס להגרלת מטבח משחק ברמה מאד מאד גבוהה של בחורה מוכשרת בשם עופרה, עופרה בעלת סטודיו PETIT למטבחי משחקים ופינות נוספות לילדים, מייצרת ומוכרת מסטודיו בכפר הס, לרגל מכירת מטבח ה-100 היא עושה הנחה של 100 ש"ח על כל מטבח עד סוף חודש דצמבר אז בהחלט שווה לבדוק את הענין למי שמעוניין, לי נראה שהביקור בסטודיו שלה שווה חויה בפני עצמו. מצ"ב הפנייה לצילומים מהסטודיו בבלוג המצויין שלה ושל גיסתה, הגר- בבלוג גם הרבה רעיונות להשראה ויצירה.

7 תגובות:

  1. גם לי כיף להכיר יוצרות בלונדון ;-)

    השבמחק
  2. זהר היקרה, כיף שאת מקצרת לנו תהליכים ובוררת עבורינו את הבלוגים הכיפים- תודה!

    השבמחק
  3. הי,
    נעים להכיר!

    איפה באמת התחבאת עד עכשיו..? ;)

    נגה.

    השבמחק
  4. תודה. אני מסמיקה לי בשקט בגשם הלונדוני.

    השבמחק
  5. העלית על הכתב בצורה מאוד קולעת ומדויקת גם את התחושות שלי...(לגביך ולגבי שכמותך...::)!!!
    גשם בלונדון, הא? - מזכירה לך לסדר לי רשימת חוויות יבשות... :)
    תודה!

    השבמחק
  6. קראתי את הפוסט שלך ואפשר לומר שפשוט הוצאת לי את המילים מהפה...כאילו כיולתי לקחת את כל חלקו הראשון של הפוסט עד מטבחי פטיט ולחשוב שאני כתבתי אותו, בשינויים קלים, אני רק בשלושה שבועות האחרונים גיליתי שאני לא לבד,ובמשפחתי יוצרים כמעט הכל מלבד כלי נגינה... בעתיד הקרוב אפרסם את הבלוג שלי אז אשלח לך קישור....איזה כיף לך שאת גרה בלונדון... חגגתי שם בקיץ יוםהולדת הפתעה עגול...

    השבמחק
  7. תודה תנינה. מחכה לראות את הבלוג שלך.....זהר

    השבמחק