יום שישי, 17 ביולי 2009

עדכונים התנצלות ו..טור דה פרנס

סליחה, מלא זמן לא כתבתי....לכל בלוגר/ית יש לפחות פוסט אחד כזה שמתחיל ב....."יאוווו מלא זמן לא כתבתי כי".....אין מה לעשות, בלוג זאת התחייבות, ובעולם שלי - מחוייבויות זה רציני, חייבים לעמוד בהן. אבל התירוץ שלי הוא לא: "הכלב אכל לי את המחברת", אלא, "אין לי אינטרנט" כי עברנו לבית חדש.


דווקא יש מצלמה חדשה ויש גם תמונות של יצירות שנעשו לפני המעבר ו...בקרוב ממש יהיה לי חדר עבודה ממש סטודיו מקסים שחלמתי על דבר כזה הרבה שנים! אז ממש עוד כמה ימים ושוב יתחילו לזרום היצירות, מבטיחה.


בינתיים אנחנו מצליחים גם בתוך הבלאגן לעקוב אחרי הטור דה פרנס המפורסם (אי אפשר אחרת בבית של רוכב אופניים) אז החלטתי לחלוק איתכם רשומה של בלוגרית ויוצרת מוכשרת ביותר בשם ענת, הקישו על השם שלה ותגיעו לבלוג ולמה שהיא כתבה על הטור דה פרנס.


ועכשיו רמז מצולם במה תעסוק אחת הרשומות הבאות שלי....פרס מובטח לראשון שיגלה (זה ממש קל)


בהנאה, מבטיחה לשוב לשגרה עוד כמה ימים.


4 תגובות:

  1. סדקים? פיצוצים? חידוש רהיטים?
    אני מתרגשת להיות הראשונה שמגיבה לך:)
    תתחדשי על מקום המגורים החדש! זה ממש מעורר קנאה שיהיה לך סטודיו משלך!

    השבמחק
  2. טוב, ברור לך שאני בציפייה, אין לי מושג במה תעסוק אחת הרשומות שלך (המממ, נראה כמו משחק צביעה שהיינו ממלאים כשהיינו ילדים, זה עם המספר לכל צבע...), שיהיה מעבר קל ומקסים (תמונות, ברור...)

    נשיקות,
    מקופלת

    השבמחק
  3. תודה על הברכות. לא זה לא חידוש רהיטים.....מצטערת תצטרכי לעקוב בסבלנות אחרי הבלוג ולגלות מה זה ממש בקרוב! :)

    השבמחק
  4. התגובה הקודמת לאמילי ולך מקופלת היקרה תודה גם כן על התגובה, לא זה לא דף צביעה ממוספר, איזה קטע חשבתי שזה יהיה קל יחסית אבל בנדבה שניה זה לא כזה פשוט. טוב אולי רמז בקרוב... אני מבטיחה בבלוג תמונות של הבית במיוחד חדר היצירה.

    השבמחק