יום רביעי, 29 ביולי 2009

מתנות למורים בסוף שנה


כמו בכל סופשנה נהוג לתת מתנות סימליות למורים, גננות,יונתן עוזב השנה את בית הספר היסודי ועובר לבית ספר חטיבת ביניים ועל כן רציתי שנכין גם כמה ברכות למנהלת, לסגן ולמזכירה שכולם עזרו לנו מאד בקליטה בלונדון ולבית הספר.
על כולם כתוב THANK YOU (אנחנו באנגליה אז זה לא מפלצנות כתוב באנגלית, פשוט אם אני אכתוב "תודה רבה" חוץ ממירי הגננת אף אחד לא יבין.....)ישבתי ועשיתי את כל הכרטיסים בבת אחת כסדרה, אני חושבת שהיתרון בלשבת ולעשות ביחד כמה כרטיסים, זה שאת נכנסת כבר לעשייה ואז אפשר עם צבעים וקומפוזיציות לעשות סדרה דומה אך כל כך שונה וזה מאד יעיל מבחינת חומרים וזמן עבודה.אני לאט לאט נכנסת יותר יותר לעולם הזה של נייר...שוב בזכותה של יפעת גיסתי המקסימה שבארה"ב לקחה אותי לקניות ונתנה לי דבק מדהים וניירות במתנה. (תודה:) - לך אני יכולה לכתוב עוד בעברית....
לחלק מהמורות הוספתי סיכת דש פרח מיויו ובאמצעות חתך בגב הכרטיס זה הוצמד לכרטיס עצמו. לגבר שביניהם רקמתי על קנבס תמונה קטנה אבל זה בפוסט אחר. ולגננות של יערה קנינו במשותף מתנות מכל ההורים אז הן קיבלו רק כרטיס ולא פרח מצורף.
אגב, כל ילד בחר את הכרטיסים שהוא רצה עבור המורים . גננות ומה שמדהים שכל אחד בחר ולא היו בחירות כפולות, כלומר הכרטיסים התפצלו בדיוק לפי הבחירות שלהם....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה