יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

מאחורי ההר אחת שתיים שלוש.....

ישבו שלושה גמדים אחת שתיים שלוש......
היום היה שיעור הסיום בקורס הבסיסי לעיצוב עוגות בבצק סוכר שהעבירה לנו טלי המופלאה.
כל אחת נתבקשה להכין עוגה מראש בבית ולבחור עוגה מספר אותה תרצה לעצב.
בדקה הראשונה כשראיתי את העוגה הזאת.....
בספר:
No-Time Party Cakes by: Carol Deacon


ידעתי שזאת העוגה שלי....
בלי סיבה, בלי מטרה פשוט הרגשתי צורך עז להכין אותה.
כמובן שטלי מאד מאד סייעה בטיפים הנחיות עצות והסבר השלבים הנכונים, אבל את הרוב עשיתי לבד, וזאת העוגה שלי....
היכונו ל..... מלא מלא תמונות......
ככה יצאה העוגה מהתנור:
וככה היא אחרי מילוי בקרם באמצע, ציפוי בבצק סוכר וחריצת הדוגמא עבור מעטפת העץ לגזע:

ואחרי צביעת הגזע:

ואז החלה מלאכת הרכבת הגמד, פטריות עלים וזלזלים.....




אז WHAT SAY YOU? למישהו יש עצה איך מקבלים את האומץ לחתוך את העוגה ולאכול אותה?
טוב תיכף יגיעו השובבים מבית הספר ובלי הרבה סנטימנטים כבר יתנפלו עליה, עם גמד בלי גמד מה שחשוב להם זה השוקולד והקרם....והרבה!

29 תגובות:

  1. זהרקה, יצא פשוט מהמם! היה תענוג לעבוד איתך, ממש עצוב לי שהקורס הסתיים. מקווה שנראה עוד הרבה עוגות צבעוניות ויצירתיות מעשה ידיך. כל הכבוד, אני מאד גאה...טלי

    השבמחק
  2. wow wow wow
    איזה ליגה
    יותר יפה בהרבה מהמקור
    Respect יקירתי

    אורית

    השבמחק
  3. יקירתי, זה מעלף ונראה באמת מקצועי לחלוטין
    תלמידה מצטיינת!!!
    אני הייתי מתקשה לפרוס עוגה שכזו-ספרי איך הגיבה החבורה...

    השבמחק
  4. מדהים!!! והצבע החום הזה משום מה עושה חשק לתת ביס! :)

    השבמחק
  5. זהר העוגה מהממת...מקסימה...קנית אותי לגמרי עם הגמדים והפטריות....נראית מקצועית לגמרי, אהבתי מאד את הציפוי שלה...מה צבעת את הבצק סוכר בווש חום??? נראה מאד יפה...אכן החיתוך הראשון המחרב את העוגה תמיד קשה במיוחד...אבל העיקר שיש כאלו תמונות לההיזכר כמה העוגה מדהימה. בטח הילדים שלך יצרחו מאושר כשהם יראו את העוגה....אני הייתי צורחת אם היתה מחכה לי כזו עוגה בחוזרי מבית הספר....תאכלי אותי.....

    השבמחק
  6. זהר יקירתי,
    את מרחיבה ומרחיבה את תחומי ההתמחות שלך. הבעיה היא שכל עוד סרגת קאפקייקס, זה נראה טוב אבל לא ממש מגרה אבל במקרה של העוגה הזו, אני מצטערת שאנחנו לא גרים בגולדנס...

    נשיקות
    לימור

    השבמחק
  7. אני מקווה שאת מוכנה לזה נפשית, כי לקראת יום ההולדת של יערה נייר סוכר לא יהיה מספק! ואני רק חושבת בלב מה יונתן מתכנן...

    השבמחק
  8. זהר- את משתבחת מעוגה לעוגה!
    איזו התקדמות מטאורית, כל הכבוד!

    - אז אפשר להבין מזה שלמפגש שלנו בארץ את זו שמכינה עוגה, נכון? ;-) -

    השבמחק
  9. יו, איזה מתוק!!!
    כל בכבוד:-)
    לימיצ

    השבמחק
  10. וואוו!!! וואוו!!!
    זה משגע! תני לילדים לחתוך- להם יש את האומץ!!!

    השבמחק
  11. זה מקסים! המסביב של העוגה נראה ממש כמו גזע!

    השבמחק
  12. שושי רוז אנד שיין10 בנובמבר 2010 בשעה 7:58

    גבירת נכבדת...נא להשאיר לי פרוסה מהיצירה המפוארת. אני חוזרת ללונדון בתחילת שבוע הבא.ובמחשבה שניה אני במקומך לא הייתי נותנת לאף אחד לגעת.

    השבמחק
  13. יואו היא פשוט מהממת!!!!! את פשוט כשרון טבעי :):)
    אני לא יודעת מה שאר העוגות בספר, אבל אני חושבת שגם אני הייתי בוחרת את זו!!! היא כל כך מיוחדת ויפה וחמודה כזו :) איזה גמדון מקסים!!!!
    ובהחלט עושה תיאבון... הייתי משאירה אותה איזה חודש רק כדי להסתכל עליה בלי לחתוך :) חחח...

    השבמחק
  14. לללללללללאאאאאאאאא!!! = לא מאמינה שאת הולכת באמת לפרק את העוגה המהממת הזאת (עד לכתיבת שורות אלו היא כבר בטח נבלסה :-))
    עוגה יפהפיה, הגמד והפטריות וכל הנושא - הכי מתוק שיש, כמו שצריך בעוגה.
    מקסים!!!

    השבמחק
  15. טוב זה לא חוכמה! כמי שעבדה הרבה שנים בפימו ויש לה שתי ידים ימניות זה לא מפליא שיצאה לך יצירת פאר כזו!! איך הילדים היה להם אומץ לחתוך אותה??
    אני מבינה שעוגה ליונצתן אנחנו מכינות לבד!
    אמא

    השבמחק
  16. וואוו ווואוו ווואוו !!! מדהים !!!! זהר אין עלייך !!! (זה קורס בסיסי ?! את בטוחה ?! לי זה נראה ממש מתקדם...).

    השבמחק
  17. תשמעי העוגה הזאת עושה אפילו לי חשק לאכול אותה ואני בכלל לא מתה על עוגות...
    יצא לך מקסים! נראה לי שלימי ההולדת הבאים כולם כבר ידעו למי לבוא בשביל העוגה.

    השבמחק
  18. WOWOW מהההההההמם!!!! ומכיוון שאני גם מתה על בצק סוכר כי זה כ"כ טעים אז בטוח הייתי מתנפלת עליה עם השובבים שלך :)
    יצא ממש ממש מדליק!

    השבמחק
  19. אני חייבת גילוי נאות: לא סובלת בצק סוכר!
    אבל מאז שהתחלת את הקורס שלך והפוסטים בנושא אני ממש מרותקת. זה פשוט נראה נפלא!
    אולי את תצליחי להמיר את שנאתי העזה לרומן חדש... נראה...

    השבמחק
  20. היי זהר, פעם ראשונה שלי אצלך בבלוג, ורק מלראות את היצירה המדהימה הזו, אני מבינה שפיספסתי הרבה.
    אין לי די מילים לתאר את היופי המהמם הזה!!!!!
    פשוט משגע...

    השבמחק
  21. שם ישבו שלושה גמדים... וחיכו שיבואו הילדים מביה"ס ויזללו אותם... אני בטוחה שזה מה שקרה.
    העוגה מקצועית ומדהימה, אני צופה הרבה הצלחות כאלו.
    ספרי איך הגיבו הילדים.

    השבמחק
  22. זהר ,עוגה מעולם האגדות !
    מדהימהאיו ספק שיש לך מורה טובה ואת תלמידה מוכשרת ! :o))
    זאת הבעיה עם העוגות האלה, אין לב לחתוך אותם!!

    השבמחק
  23. איזה עוגה משגעת!! איך באמת מעיזים לאכול עוגה שכזו?

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  24. כל הכבוד
    שיחקת אותה חברה

    השבמחק
  25. וואו.
    לא עושה לי חשק לאכול אותה בכלל, אלא לשים על מדף ולהשאיר אותה שם ליופי. טוב, אולי את הפטריות לשים בתיק ולקחת איתי :)
    העיקר שנשארו התמונות...

    השבמחק
  26. can you give details a bout this course? wher when? phone No

    השבמחק