יום שישי, 12 בפברואר 2010

Want to be my Valentine?

כבר כתבתי פה בעבר על כך שהמגורים בארץ זרה משפיעים ביותר, גם בלי שממש מתכוונים לכך מראש....
יש פה עונתיות יפה ורצינית סביב חגים למיניהם ועונות השנה. אז עכשיו הכל סביב הוולנטיין (שלא נדבר עליו כצורר יהודים מפורסם), אלא פשוט על כל ה"באז" המטורף שיש סביב האהבה הלבבות והמתיקות שמביא החג הזה עמו. ואיך אצלנו הבית הושפע מזה?
ראשית אפינו עוגיות בצורת לבבות, הבצק שלהם עם שקדים שזה ממש אהוב עלי, כי זה קצת מרציפני כזה.... עם מילוי ריבת תות....יאמי, חוסלו פה במהירות.....
שנית, נסרגו מלא מלא לבבות קרושה לפי ההדרכה הזאת....בהתחלה לא הבנתי איך בכלל להסתכל על זה אבל פתאום תחת הידיים נוצרו לבבות בגדלים שונים....תיכף תראו אותם משולבים בתמונות למטה.....
ותראו איזה קטע, בלב שעשוי מקרושה סורגים בעיקר בחצאי עמודים כפולים = HALF DOUBLE CROCHET שהקיצור שלהם בהוראות הקרושה הוא: HDC ותראו מה ראיתי יום אחד בטיול בכפור האנגלי באחד הכפרים....מישהו כתב את זה על הפחים שלו....אני משוכנעת שקרושה לא היתה כוונתנו המקורית!חלק מהלבבות נשלחו לארה"ב לגיסתי, וחלקם בתוך חבילה קטנה של אהבה עם עוד הפתעות ארוזות כחבילות קטנות לאחותי:

ופה כקישוט לחבילה למישהי מאד מיוחדת:

כשבתוך החבילה נחה לה הקיפודה השובבה הזאת מאיצטרובל ודאס....איזה כיף זה לשלב בין דברים מהטבע ליצירות אומנות. ההדרכה לקיפוד מכאן (באדיבות פרפרים)בצירוף כרטיס שכמעט כולו מניירות וניילון ממוחזרים מחבילת עוגיות קוראניות:

ולארוחת ערב עם חברים, תפרתי 16 עוגיות מזל סיניות לפי ההדרכה הזאת, הוספתי בפנים כיס קטן בו התחבאו שתי סוכריות לבבות טעימות עם כיתוב חמוד, הפתק היה מקושט בלב מפונצאץ שנחתך מנייר של ברושור פרסומת, המשפטים היו משפטי אהבה מפגרים על זוגיות ורק משפט אחד היה: "אתה הזוכה",מי שהגריל עוגיית מזל זאת, קיבל מתנה חבילת קלפי משחק עם שאלות על בן/בת הזוג....לראות כמה מכירים אחד את השניה.

*צולם בסלולרי באותו הערב...... אז סליחה על האיכות.....
והיום בערב, חגגנו ארוחת יום שישי משולבת לונלנטיין וליומולדת של מיקי חברנו וגונן בן זוגי, זאת העוגה שהוכנה להם, הקישוטים עליה הם ממרציפן שאני צבעתי....היה יאמי. מזל טוב. ו- שיהיה לכם חג אהבה שמח!!!!


7 תגובות:

  1. איזה פוסט מלא אהבה!
    הכל מקסים- כמה מקוריות!

    השבמחק
  2. כמה אהבה והשקעה בפוסט אחד... כאון בהתאמה לאהבה היגיע האביב... נשיקות.

    השבמחק
  3. מקסים מקסים - כמה אהבה את מפזרת לעלום ובכמה פורמטים - כל אחד יותר מקורי מהשני... :-)
    מתה על הקיפודה ורודת הלחיים !

    השבמחק
  4. איזה יופי... אפשר מתכון לעוגיות?

    השבמחק
  5. פוסט נוטף אהבה ומתיקות. איזו השקעה ! מקסים !
    מאוד אהבתי את העוגיות (רק מהתמונה והתיאור אפשר לנחש כמה הן טעימות), והקיפודים.. מדהימים ! איזה יופי.. ואיזה כיף לכל מי שקרוב אלייך :-)

    השבמחק
  6. איזה יופי של פוסט!!!!!
    העוגיות מהממות!!!! ולבבות הקרושה נראים מקסימים!
    אני חייבת לנסות! (למרות שמעולם לא ניסיתי - יש לי רק מסרגה וחוט).

    השבמחק
  7. איזה יופי!!!!
    חג אהבה שמח לכם!
    נראה לי שאנחנו "פוסחים" עליו בקלילות....

    השבמחק