יום שלישי, 23 בפברואר 2010

שבת בבוקר יום יפה....ועוד כל מיניאים....

שבת בבוקר, יום יפה, או שלא....פה בלונדון רוב השבתות בבוקר אינן יום יפה.
ועל כן יערה "עולה לכולנו על העצבים" (מסכנה כלואה בבית.....). באחת השבתות האחרונות ישבנו אני והיא לבחור בדים ולתפור לה סוף סוף תיק - משטח - משחק כמו שהכנתי בעבר כאן והבטחתי לה ולא קיימתי עד כה.....
את הקרדיט לרעיון וההדרכות יש לתת ל: כאן, כאן וכאןבמשחק שלנו השמש זורחת ומחייכת כל הזמן.....
ככה התיק סגור (הצד החיצוני, שארית בד של לורה אשלי.....)
יד קטנה ומתוקה מסדרת את הגג של הבית שבתוכו "כלואים" כל החיות והעצים (אולי באנלוגיה הפנימית שלה בתת מודע זה מה שהיא מרגישה בימי שבת העגומי מזג אויר האלה.....יאללה...מספיק עם הפסיכולוגיה בגרוש......)
בתמונה הבאה נא להתעלם מהבלאגן של הנעליים והמעילים הזרוקים מסביב זהו מצב קיומי אצלנו עם שלושה ילדים.....
ובהחלפת הקלפים שנערכה באחת הקומונות, שלחתי לא מזמן לשיר בנוביץ את משחק הזכרון - I LOVE LONDON (כן, למרות שהשבתות אינן יום יפה אנחנו אוהבים את לונדון), למי שרוצה תזכורת - מוזמנת כאן. ומה קיבלתי אני? מיעל יניב המוכשרת, יוצרת רב תחומית, ששווה לחפור בבלוג המקסים והשופע שלה. קיבלתי:
שני ספלים עם ציור ביד עם צבעי פורצלן של מלך ומלכה עם האותיות Y
מגנטים עם סמלי הקלפים מפורצלן קר - פעם ראשונה שאני שומעת על החומר הזה....
וכרטיס משגע בשילוב של קלף אמיתי, לבד וחבל דק. הכל הגיע שלם ישירות הבייתה בלי בעיה ללונדון:עוד על ההחלפה ואיך יעל עשתה את הכל אפשר לקרוא כאן בבלוג שלה.
ולסיום, מאד התלהבתי בתקופה האחרונה מתפירת כרטיסי הברכה (כמו אלה שכאן).....אז החלטתי לעשות עוד כל מיני ניסיונות בקולקציה נוספת......
יש לי עכשיו מלאי מאד יפה, אז מי שגרה בלונדון או אנגליה ורוצה לקנות כאלה בהחלט מוזמנת, אני מוכרת אותם גם כבודדים וגם כחבילה של חמישה במחיר של ארבעה. ניתן לבוא לראות מה יש וגם לשלוח לי אימייל אני אשריין בצד ואשלח מחיר.
***רק להזכיר - חוץ מבסיסי הכרטיסים שעשויים מקארדסטוק באיכות טובה, כל הניירות בהם אני משתמשת לכרטיסים הם ניירות שמוחזרו מפרסומות וחוברות שונות או עטיפות מתנה שונות....
כמה תמונות להדגמת הכרטיסים החדשים:
למשל הכרטיס הזה שאני מאד אוהבת כי הלבבות תלויים כמו שרשרת ורק שני העליונים מחוברים
עוד שרשרת לבבות מחוברת חלקית על תחרה שחורהדמויי מפה עתיקה
עליז עדין ואביבי (חבל שהתמונות לא מצליחות להעביר כמה הנייר יפה)

עוד תחרה
וכמה פרטים יותר מקרוב
ותגיות לצירוף על מתנה:
ומי שרוצה לראות את כל הכרטיסים החדשים מוזמן להכנס כאן.
קשת, האם שמת לב שמאז החלפת הקלפים אני מרבה להשתמש במוטיב הזה? אז תודה לך שחשפת אותי לאימג' המגניב הזה של קלפים.....
אני שלחתי בימים האחרונים את חבילת החלפת המטבח שלי....איננני מגלה למי וכוססת בינתיים ציפורניים שיגיע כבר מלונדון לישראל.

7 תגובות:

  1. וואו כמה דברים יפים בפוסט אחד,
    ההחלפה של יעל מושלמת, ואיך אפשר לא לאהוב?:)
    המשחק- ישר להפצה לא?
    והכרטיסים- אח איזה מותק של דבר! אהבתי את הפשטות!

    השבמחק
  2. המשחק ממש מקסים - רעיון מדליק (כבר נכנס ל-TO DO LIST
    הכרטיסים שבו את ליבי עוד בפוסט הקודם - שיהיה המון בהצלחה
    ותודה על הפירגון - העונג היה כולו שלי (-:

    השבמחק
  3. איזה משטח משחק מקסים וכייפי ליהיה! מתוק להפליא...והשמש שתמיד זורחת - קסומה שם!
    הכרטיסים, הפרפרים והלבבות המרפרפרים - נהדרים!

    השבמחק
  4. איזה יופי של דברים ! המשחק מהממם - איזה כיף ליערה... וההחלפה של יעל... נפלתי ממנה לגמרי... והכרטיסים - משגעים ! את סקראפרית בדם !

    השבמחק
  5. רשומה מלאת כל טוב!

    המשטח מגניב- חלומו של כל ילד! ומה שנחמד בזה שאפשר לעשות כל מיני סטים- כבישים למכוניות, משטחי מרעה לחיות משק, איזור ורוד ומעניין לפיות ונסיכות ועוד ועוד...

    המתנה מיעל- חבל על הזמן!

    והכרטיסים- מתוקים! בהצלחה במכירות!

    השבמחק
  6. מקסים מקסים וכ"כ רומנטי :)


    שירי

    השבמחק
  7. הכל מקסים!!! איזה הספק :):):)
    אני כבר קיבלתי את ההחלפת מטבח (המדהימה!!!!) שלי מהגר, ומחכה לראות מי המקבלת שלך ומה הכנת!!!

    השבמחק