יום שני, 7 בדצמבר 2009

עיר קטנה ודימיונית

לא זאת לא המלצה לטיול (זה בבלוג השני שלי)....
זה פרוייקט חמוד שניתן כמתנת יומולדת ליאיר בן ה- 3 - מזל טוב.
קודם כל ולפני הכל- קרדיט להשראה:
בספטמבר פירסמה עופרה בבלוג תוצרת בית, את הפלייתיק הזה שהיא תפרה לילדיה, מקסים ומעורר השראה. מאז זה היה תקוע לי כמתנה פוטנציאלית. לפני כמה שבועות נתקלתי בחנות שמכרה ממש בזול את החלקים היפים מעץ הללו שמרכיבים עיר והחלטתי שהינה ההזדמנות לתפור משהו דומה. (גם המתנה הבאה שאפרסם היא מתוך הבלוג הזה....חכו וראו....)
בשל קוצר זמן מטורף....(רשימת הפרוייקטים והמשימות שלי פשוט אינסופית עד החופשה המתקרבת שלנו עוד שבועיים) לכן החלטתי לתפור בנפרד שקית בד קטנה לאחסון החלקים ומשטח המדמה את העיר . זה מתקפל די קטן ונוח ואמא של יאיר תוכל לשאת את זה בקלות לכל מקום או לשים לו בתיק קטן.
את העיר לטובת דיגמון הצילום סידרה יפה יפה הנסיכה שכמובן ניכסה לעצמה גם כן כאלה בתים וחלקי משחק ולא מבינה למה לה לא תפרתי משטח CIRCLE? (למי שלא מבין יערה מדברת היבריש = HEBREW+ENGLISH) הבטחתי לה שכשיהיה זמן אתפור לה גם, אז במבטה המצועף היא שאלה: "עכשיו?".....לא כשיהיה לי זמן, לכי עכשיו לאבא שלך.....
אז הינה סדרת התמונות....
המשטח פתוח בלי קוביות משחק-המשטח עם העיר מסודרת עליו-וכמה חלקים מקרוב יותר-




קצת פרחים מקרושה הייתי חייבת לשלב כמובן-וככה זה סגור -

7 תגובות:

  1. רעיון מדהים! זה נראה נפלא!!!
    סחתיין על ההספק שלך לאחרונה!!

    השבמחק
  2. תודה תודה! כן יש לי דד ליין ההדעה לישראל ב-20 לחודשף זה אומר לסיים מלא מתנות והתחייבויות וגם....פתאום יש מלא אירועים....חכי חכי יש עוד בקרוב!

    השבמחק
  3. איזה יופי,
    בטוחה שישמחו לקבל את המתנות שלך שהושקעה בהם הרבה מחשבה.

    השבמחק
  4. פשששש איזו עיר דמיונית מגניבה! אפשר לגור בה גם?
    יופי של רעיון!!! בשלב הבא שלי אני אכין על אותו רעיון ארץ דינוזאורים לילדון אחד שממש אוהב!

    השבמחק
  5. אפשר לחבר בין העיר הדמייונית לבובה עם הקולקציה המטריפה של מיכל.....זה פרוייקט קל ופשוט, תסתכלי גם אצל עופרה היא סגרה את זה אחרת....תודה!

    השבמחק