יום שבת, 12 בדצמבר 2009

S.O.S כל מיני מתנות

לימור חברתי היקרה שמתגוררת עם משפחתה במרחק של כשעה וחצי מלונדון....(עד שהגיעו חברים מישראל לאנגליה הם בחרו לגור רחוק מאיתנו.....האם זה אומר משהו עלינו?!) נזכרה (דווקא שלא כהרגלה אבל יש לה נסיבות מקלות) להזמין ממני מתנות כריסטמס למורות וגננות בדקה ה- 99 לפני שאני מקפלת פה את הבאסטה ואת רשימת הפרוייקטים, גם לי מגיעה חופשת חג המולד לא?
אבל מכיוון שזו לימור - לא סירבתי ובדואר, יצאה אליה החבילה הבאה, הפריטים צולמו לפני שארזתי לה יפה עם צלופן שקוף....סליחה על הצילום החטוף באישון הליל.
סיכות דש קרושה משולב כפתורים ולבד:סימניות לספר מקרושה-
בנוסף בהשראת הכרטיס שהכינה גליש - אומנית נייר מוכשרת מאד הכנתי למשפחת ברונר כרטיס חנוכה כי אני בספק אם נצליח להדליק השנה נר ביחד.....
לפני החופשה מיהרתי להכין להיילי הבת של עינת חברתי שגרה באמסטרדם - סינר לעזור לאמא במטבח, היילי כבר בגיל שאפשר להתחיל.....לרוי אחיה החדש אני מקוה להביא את המתנות התפורות בעצמי, בינתיים בחבילה גם כמה פריטי גאפ בייבי, בעיקר בשביל אמא שלו.....

ובנזוגי היקר הודיע לי ברגע האחרון שאנחנו מוזמנים ליומולדת של אשתו של עופר שעובד איתו, אליסה היא גם סוכנת נסיעות מצויינת שעוזרת לנו לעיתים ....אז חשבתי שזו הזדמנות מצויינת לתפור את צעיף העורף הזה מההדרכה של taltalm אני רק מוכרחה להודות שזו כבר פעם שניה שהמכונה שלי פשוט מסרבת לתפור את בד הפליז האפור הזה, החוט נקרע כל הזמן באמצע וכשהיא כבר תופרת אלו הם קוים ארוכים ולא אחידים, כאילו אין לחוט במה להיתפס - למישהי מהקוראות פה שמנוסות בתפירה יש רעיון מה לעשות? (קיפודים - זוכרת? זה אותו בד מהחצאית של יערה....) אז ויתרתי על התפר החיצוני....(הבד החיצוני עם העלים הוא בד נפלא שהשאירה לי פה מתנה אבישג - תודה!)יאללה די, הולכת קצת לישון.....

11 תגובות:

  1. YYY
    איזה הספקים
    והכל מקסים מקסים
    אולי תנסי לתפור את הפליז עם המכונה הישנה....
    שבת טובה
    אורית

    השבמחק
  2. את ישנה לפעמים? :-)
    כרטיס החנוכה מקסים, אהבתי מאד את השימוש בנייר טקסט.
    לגבי התפירה של הפליס, יש מצב שאת צריכה לשנות את מתח החוט. אני מציעה לקחת שארית פליס, לשנות את מתח החוט ולבדוק מה הכי מתאים.
    חג שמח!

    השבמחק
  3. אוף זוהר אני נהיית ירוקה מרגע לרגע מההספקים שלך !את שוברת לי את התירוצים :-))
    אבל לעיניננו-הכול פשוט מקסים ! הסימניות משגעות וגם פרחי הדש והכרטיס. והסינר בכלל אליפות. איזה כיף לכל מי שיקבל.
    נראה לך שיתנו לך להעלות מסרגות למטוס?

    השבמחק
  4. תודה לכן נשים יקרות! הטיפים מועילים - אנסה על חתיכה קטנה כל מיני ניסיונות ואעבור גם לישנה והטובה שלי....היא יותר עמידה. גם אני מתה על השימוש בנייר טקסט זה מקסים בעיני, לגבי המסרגות- אני אשלח במזוודה למטה עם זה אין בעיה לא אסרוג במטוס עצמו, אין לי אשליות עם שלושה לבד.....ולא אני לא כל כך ישנה....לפעמים מתמוטטת חולה בריטואל של אחת לחודש ובשאר הזמן טורבו - אין תירוצים! שוב תודה יקורתיי מכל שלוש התגובות שמעלה.

    השבמחק
  5. זה יכול לשמש באותה נשימה מתנות לחנוכה גם. והרעיון של הצעיף מקסים. חייבת ללמוד לתפור דחוף

    השבמחק
  6. מה זה ההספקים האלו? והסינר הזה פשוט הורססס כמה שהוא יפה, שמח ומיוחד!
    מתה על העבודות שלך - יש לך קו מיוחד מאוד ושלך מאוד!
    כעת אני עוד יותר בשוק איך הספקת בתוך כל זה גם לשלוח לי טיפים ללונדון הקפואה.
    את נשמה גדולה!
    המון תודה!
    יעלי

    השבמחק
  7. תודה יקירה גרמת לי לדמוע מהתרגשות אז בין הדוק של הדמעות מנסה לארגן פה גם ערב חנוכה עם סדנת יצירה לילדים. תהנו בעיר הקפואה שלנו!

    השבמחק
  8. תודה לך צועניה יחידה....כן אני ממליצה לך בחום ללמוד לתפור זאת התרפיה שלי!!!

    השבמחק
  9. לא יודעת ממה להתחיל קודם...
    מתנות הקרושה מקסימות!!!
    הכרטיס יפהפה (כמה שאני גאה :-))
    הסינר הורסססס
    והצעיף משו משו!
    מקנאה על ההספקים.......
    חג שמח!

    השבמחק
  10. תודה רבה מותק! אני בטוחה שהיילי תאהב את הסינר המקסים. ורוי כמובן מחכה בקוצר רוח לראות אותך. נשיקות מכולנו.

    השבמחק
  11. גלי היקרה - את בהחלט צריכה להיות גאה כי את מהווה לי השראה רבה בתחום הנייר! עינתוש- איזה כיף שאת רואה את הסינר לפני שהוא הגיע אליך....הוא כרגע בטח על המטוס....במציאות הוא יותר יפה אני מבטיחה! נשיקות להיילי ורוי.

    השבמחק