יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

כריסטמס מעורר השראה

השנה בכריסטמס יש יותר קישוטים, אני חושבת שיש איזו מעין התעוררות פסיכולוגית של תחושת יציאה מהמשבר הכלכלי (למרות שאנגליה עדיין עמוק בתוכו ויש הטוענים שהיא מהמדינות האחרונות לצאת ממנו).
בכלכלה אני פחות מבינה אבל בפסיכולוגיה כן, יש לי הרגשה שפסיכולוגית נמאס לעם להיות עצוב ומדוכא אז כחלק ממסע להתרוממות הרוח החזירו עטרה ליושנה בעזרת קישוטים והתלהבות חג יתרה....
אני מוצאת את כל זה מרתק, אחת העונות היפות ביותר לשוטט ולטייל בשביל ההשראה והצילומים (בהנחה שאין לכם בעיה לשלוף יד עם מצלמה במינוס ארבע מעלות....ברררררררררררררר....כמעט נשרה לי האצבע!)
אז הרשו לי לחלוק עמכם שני קולאזים שאהבתי להשראה ועוד תמונה אחת....
בשוק הקובנט גארדן, דוכנים של אוכל....קאפקייקס בצבעי החג וגבינות מסריחות (שילוב לא משהו....)
באחת מהחנויות קישוט איילים בחלון ופסל מדשא של אייל ענק (זה רודולף לפי האף האדום....)ולסיום עץ ענק מקושט במנצנצים מבית טיפני'ז, לידו היה דוכן עם תכשיטים מטריפים....אהבתי במיוחד תליון זהב בצורת מפתח לתשומת לבו של אחד הקוראים בבלוג זה (ולא, הכוונה לא לאבא שלי שיוריד עבורי גם את הירח אם אבקש....)

6 תגובות:

  1. :)
    אנחנו נהנינו מזה מאוד, אם כי לא צילמנו כלום,
    ולא בגלל הפחד להוציא את היד מהכיס, אלא כי ידעתי שיש צלמים הרבה יותר מוכשרים ממני שיעשו את זה - ולא טעיתי!!! :)
    להתראות!

    השבמחק
  2. בהחלט צילומים מעוררי השראה ... איזה כיף לחיות בחו"ל בתקופה הזו (מניסיון).
    צילומים מקסימים !

    השבמחק
  3. איך אני אוהבת חו"ל בחג המולד ועדיף שיהיה שלג וקררררררררררר :-))

    השבמחק
  4. תודה לכם על התגובות לצילומים, אכן זה מצטלם יפה אבל אני בהחלט נהנית יותר מהשמש החורפית בישראל!!!!

    השבמחק
  5. tאיזה כיף להכיר בלוג חדש,
    הכל בזכות יעל קיפודים המדהימה:)

    לונדון בכריסמס זה נראה מדהים כמו שזה נשמע:]

    השבמחק
  6. חגיגה לעיניים ולחיך, פעם אחת ראיתי הכנות לחג וזה היה קסום, אכן אין כמו השמש החורפית שלנו אבל בואי נודה היא לא הולכת ביחד עם עץ האשוח המקושט והחלונות הצופים אל פתיתי השלג הרכים המעופפים באוויר (או שלא עד כדי כך קר בלונדון?),אגב נחמד לי להיכנס כל פעם לבלוג שלך לקרוא ולהנות מהצילומים,כפי שהבטחתי מקווה שבעתיד הקרוב אשלח לך קישור לבלוג שלי שמתמהמה בשל חוסר יכולתה של המחברת להחליט על של ראוי, צחקנו במשפחה אולי נקרא לו בסוף המתלבטת (שם שלא נראה לי ימשוך הרבה קוראים....) זו היתה בדיחה כמובן.... תנינה10

    השבמחק