יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

טוב אני מודה שאני קצת משוגעת....



רשומה זאת הינה אוסף של אנקדוטות שחלקכם יחשבו סופית בעקבותיה שאני משוגעת, אבל את האמת? לא ממש'כפת לי.....

אנקדוטה ראשונה:
במסגרת עבודתי במוסד ישראלית מכובד כאן בלונדון, הייתי היום בבוקר בפגישה באחת מנציגויות הבנקים הישראלים המכובדים כאן....(לא אסגיר את שמו רק אגיד שיש לי גם זיקה אישית מגיל צעיר לבנק הזה), בישיבה הרמתי לרגע את התיק שלי בכדי להוציא עט ומהעבר השני קראה אחת המשתתפות - "את זהר? זהר מהבלוג?" הייתי בשוק ומופתעת, מסתבר שהיא קוראת ומנויה חצי סמויה של הבלוג שלי.....(לא אסגיר את שמה כי אני משוכנעת שאינה רוצה להיחשף ובטח שבלי רשות) - אז רק תדעי - כן כן את שקוראת את הבלוג שלי וזיהית אותי ואת התיק שלי - שעשית אותי מאד מאד מאושרת וגאה!!!!

אנקדוטה שניה:
תמיד אני מתלוננת (רק לעצמי....) שאיך זה יכול להיות שאני היחידה שיושבת וסורגת ברכבת?! (לפעמים ובדרך כלל עומדת וסורגת כי אני גם היחידה שקמה לזקנים בטיוב, מה לא חינכו מגיל צעיר את האנגלים להדרתה פני זקן?) שבוע שעבר ראיתי אחת.....אבל היום בחזרה למשרד מהישיבה של למעלה נכנסתי לקרון ריק יחסית שישבו בו ארבע נשים - כולן סורגות!!!! אז הצטרפתי והייתי לסורגת החמישית.

אנקדוטה שלישית:
איך זה שאני הולכת לסופר מרקט בכדי לקנות אוכל הביתה, פירות ירקות לחם חלב וכל זה.....וחוזרת (עם כל הרשימה זה בסדר אמא, לא שכחתי כלום) אבל גם עם חבק מפיות זהב בצורת אייל, ובשתיים בלילה כשרשימת הפרוייקטים שלי רק מתארכת ולא מתקצרת אני שוברת את הראש איך אני משלבת אותו עם קרושה (אחרי ששברתי לו את הזנב בכוונה.....) וזה מה שיצא: שרשרת מיוחדת בעיני עד מאד! ולמי שחושב שאני לא אענוד אותה - טעות בידו - אענוד וגם אענוד, ב- 20 לחודש ארד איתה מהטיסה בבן גוריון!!!! (אופס...זה בטח יצלצל בגלאי המתכות בשדה התעופה....)ואז אולי עוד סמויה מהבלוג שלי תתגלה???

אז מה אתם אומרים? אפשר להכריז עלי כמשוגעת רשמית?

9 תגובות:

  1. אנקדוטות משעשעות במיוחד, את לא משוגעת, את פשוט מקסימה, ולכן קורים לך דברים מקסימים ומשעשעים.
    נשיקות, מתה כבר לראות אותך?

    השבמחק
  2. את אמרת לי שאם אני מגיבה כאנונימי אז זה מופיע... אבל איך תדעי מי אני?זאת ג'ודי.

    השבמחק
  3. צודקת לא ידעתי מי זאת טוהב שהזדהת....הבלוג לא נותן לך אפשרות לבחור חשבון גוגל? ואז אני רואה מי זה? מוזר כי יש לך חשבון גוגל.....תודה מתוקה!

    השבמחק
  4. נו... גם את הגויים את מדביקה בסריגה שלך...
    הקטע בבנק ... חבל"ז
    יש, יש הגיון בשיגעון
    נשיקות
    אורית

    השבמחק
  5. הי זוהר.
    כשאת ברכבת תדעי שאני במרחק של כמה מאות (או אלפי? ק"מ) סורגת גם כן.
    (וגם היחידה שמפנה לקשישים את המקום...)
    מצוין שאת באה לבקר. הצלחת כבר את הנעלולים?
    השרשרת מהממת!
    הילה696

    השבמחק
  6. כל הכבוד לך!!! גם על הסריגה וגם על הקשישים. לא ניסיתי עוד את הנעלולים....מלא מלא פרוייקטים.....תודה!

    השבמחק
  7. קודם כל את לא משוגעת, אני בטוחה שלכל אחד יש את הדברים הקטנים האלו שהוא עושה.
    ודווקא אני נתקלת בנשים שסורגות ברכבת(בישראל) רק אתמול ראיתי מישהי סורגת צעיף ירוק. זה לא נפוץ, אבל יש כמה כאלו,וגם אני בינהן.
    אגב סריגה - תוכלי להסביר איך לסרוג את הסימניות פרחים שאת עושה?

    השבמחק
  8. תודה דפנלולה. לגבי הסימניות את רוצה לשלוח לי אימייל עם הכתובת שלך ואני אשלח לך הוראות עם הסימניות. בעקרון אם את יודעת קרושה זה הפרוייקט הכי קל בעולם (אורית חברתי לימדה אותי אותו) - את סורגת פרח, איזה שבא לך בצורה חופשית, אליו סורגת שורה של עיני שרשרת כמו עלה ובקצה סוגרת לעיגול קטן (זה פיתוח שהיה לי על המקור), את עיני השרשרת את עושה לפי האורך של ספר כדי שהפרח ישאר בחוץ. מקוה שברור.

    השבמחק
  9. רעיון מקסים השרשרת עם האייל....
    ובכלל תענוג לקרוא את מה שאת כותבת...
    אמנם אני מגיבה קצת באיחור, אני פשוט מדפדפת עכשיו לאחור בבלוג שלך ונהנית...
    תנינה10

    השבמחק