יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

יאמי קאפקייק

החלטתי להיות יותר אמיצה בקרושה ולהתנסות במשהו קצת יותר מורכב.....הבטתי ארוכות בהדרכת הקאפקייק הזאת, בבלוג גוזלים של יפה68 (היא קיבלה אישור לתרגום בעברית מהיוצרת של הסרט המצויין הזה ביו טיוב), אחרי הרבה פרימות (כל חלק סרגתי כמה פעמים), קריאה חוזרת ונשנית של ההוראות, צפייה הלוך ושוב בסרטון....הנה התוצאה שלי.....לא מושלמת אבל מתוקה להפליא....שוב ב"פינה לשיפוטכם":
עדכון: אחרי שכבר פירסמתי את הרשומה נתקלתי ברשומה בשם דומה מאד (טוב אני לא כזאת מקורית...) בבלוג מקסים (נוסף, אוף זה מדהים יש כל כך הרבה ואין לי כל כך הרבה שעות לקרוא את כולם....) - הפייה לולית, אתם מוזמנים לבלוג שלה ולפירסום הזה על קאפקייק גם כן.
ולסיום, אתמול בארוחת ערב משפחתית ראיתי אצל קרובה אמריקאית צעירה צמיד חמוד שהיא קנתה בניו יורק באיזו חנות מעצבים במלא כסף....אמרתי כמובן את המשפט המחייב: "מה הבעיה להכין את זה לבד בבית"?!, ומרגע שאמרתי חובת ההוכחה עלי, אז גם עשיתי....יצא חמוד, לא כל כך הסגנון שלי, אבל לפחות הוכחתי שאפשר לעשות לבד בבית. הטריק הא שהאטב הוא בעצם הסוגר של הצמיד וזה מה שחמוד....במקור זה בדיוק היה שילוב הצבעים, עוד הפעם - NOT MY CUP OF TEA אבל התלהבתי....

9 תגובות:

  1. הקאפקייק משגע!!! כל הכבוד על האומץ ;-)

    השבמחק
  2. יאמי...מזל שהוא דיאטטי!! יצא מקסים וכל הכבוד על האומץץ!

    השבמחק
  3. ואי זוהר איזה אומץ! אני עוד לא ניגשתי לזאת נראתה לי קצת יותר מידי ועוד בשביל קאפקייק..(נו זאת הפולניה הפרקטית מדברת...)יצא מותק ביותר.

    השבמחק
  4. תודה לכן יקרותיי על חיזוק האומץ....מסתבר שבסופו של דבר זה רק נראה מורכב יותר ממה שחושבים אבל כשאוחזים את המסרגה והחוט ועוקבים צעד אחר צעד בהוראות ובסרט זה דווקא מתחיל להתקבל יפה....יש מקום לשיפור אבל אני מרוצה. אכן מזל טוב שלא צריך להתחשב בקלוריות של האחת הזאת כי היא די מגרה!

    השבמחק
  5. מורידה את הכובע בפניך על הקאפקייק. בהחלט מעורר תיאבון

    השבמחק
  6. תודה תודה איזה כיף אתן כולכן מחזקות אותי להמשיך ולהתנסות בקרושה....

    השבמחק
  7. באמת יאמי!!!!

    איזה מדליק הרעיון של האטב!

    השבמחק
  8. תודה! אני יותר ויותר אוהבת את רעיון האטב מתכוונת לשכלל את זה לצבעים שאני אוהבת.

    השבמחק
  9. הקאפקייק מקסים ונראה מושלם - ממש שבא לאכול אותו !!! איזה יופי :-)
    אולי תסרגי לנו סופגניה ? :-) :-)

    השבמחק