יום שישי, 18 בדצמבר 2009

Happy Holidays

למה לא להעתיק קצת, קצת, את הכריסטמס? לא ברור....יש משהו מאד יפה ומהנה בחג הזה, המשפחתיות, העץ ו......המתנות. כיאה למי שגר במדינה נוצרית גם אנחנו משתפים פעולה עם המנהג ונותנים בכל שנה מתנות למורים וגננות....(אני מסתכסכת כל שנה עם כל ההורים שרוצים לאסוף כסף ואני נותנת מתנות עבודת יד, יש שנים שנכנעתי ונתתי כפול - גם וגם.... )
הנרתיקים האלו היו רק חלק מהמתנה שנארזה, בתוספת סימניה מקרושה או סיכת דש או פנקס עור ועט או מחזיק טישו, בחלקם יש ממתקים בפנים.....
כבר מתחילת דצמבר אני מתחילה להכין, כרטיסי ברכה, רשימות, עטיפות....הכל כדי לא להתקע ברגע האחרון! (ובסוף עוד עוטפת מהר בשתיים בלילה ביום שלפני החופשה, השנה עשיתי זאת לפני...)
והנה יונתן מדגמן את הצעיף שהוא בכבודו ובעצמו סרג לחברה שלו (שהיא נוצריה וחוגגת כריסטמס), היא תפתח את המתנה רק ב- 25 בבוקר כך שאיננו יודעים עדיין מה התגובה לעובדה שהוא טורח כבר מספר שבועות בסריגה...

אז כריסטמס שמח או HAPPY HOLIDAYS ושיהיו לכם הרבה מתנות גם בלי סיבות מיוחדות!
בקרוב מאד תהיה החלפה גדולה של מתנות במשפחה שלי ואז אוכל לחשוף הרבה דברים שחיכו להתפרסם....ולא יכולתי בכדי לא לקלקל הפתעות, אז יש למה לצפות!!!
*קרדיט לתמונה: התמונה לקוחה מחנות ETSY של WOLFDREAMER שעושה דברים נפלאים בקרושה במיוחד לבנים שאוהבים פיקצ'ו וכאלה....היא מוכרת גם את הדוגמאות.

8 תגובות:

  1. נרתיקים מקסימים, אבל הצעיף גונב את ההצגה! אני ממש מתפעלת מזה שהוא סרג אותו לחברה שלו, זה ממש מרגש, וחסר לה שהיא לא תאהב... :-)
    אגב, בגיחתי הקצרה ללונדון הבחנתי שצעיפי טורקיז (בדיוק כמו צבע הצעיף הסרוג) אהובים מאוד על הלונדוניות הצעירות בשילוב בגדים שחורים... ראיתי המון שהולכות ככה והחלטתי שזה כנראה טרנד מקומי.

    השבמחק
  2. הנרתיקים ממש יפיפיים אבל הצעיף.. וואוו! הבן שלך מוכשר ברמות ואיזו סבלנות.. כל הכבוד לו. אני מקווה שהחברה תדע להעריך איזה אוצר יש לה בידיים (מלבד הצעיף)....

    השבמחק
  3. יקירתי
    כמי שהיתה עדה לשלב התיכנונים ... שמחה לראות שתוצרים עולים על התוכניות. הנרתיקים מקסימים, הבדים נפלאים, כיף ולמי שיקבל אותם.
    והצעיף .... כבר אמרתי לך שיעמדו אצלכם בתור בגלל הצ'רמר שלכם, תתחילי לבנות סככה בחוץ שלא יהיה להן קר :-)
    חיבוקים ולהתראות בקרוב
    אורית

    השבמחק
  4. הי זוהר, התוצרים שלך מדהימים, אני מחכה כבר לפרסום עם כל המתנות...
    איזה כיף לכם שאתם שם באווירת חג הזו.... גם אם אתם לא נוצרים זו כזו חווויה :-)

    וליונתן... אני אמנם נשואה, ואיזה 20 שנה הפרש ממנו... אבל אם יכולתי.. הייתי שומרת את הגבר (גבר) הזה לעצמי.. סורג, אופה, מה עוד ??? מדהים. איזה כיף לחברה שלו........... שתדע לשמור עליו אצלה. :-)

    השבמחק
  5. אוף איתך עוד פעם אני מרגישה על ידך כמו איזה צילייגרית שבקושי גומרת מוצר בשבוע. לא פייר.(אייקון עם שרבוב שפתיים).אבל חוץ מהצבע הירוק שלי הנרתיקים מקסימים והצעיף בכלל מעולה ואם החברה שלו לא תאהב אז ישר להחליף (את החברה...). אתם לא אמורים כבר להיות חצי על המטוס בדרך לפה?

    השבמחק
  6. תודה לכל המברכות. יונתן הסמיק מקריאת כל תגובה, הוא בגיל שכל מחמאה כזאת מנשים גורמת לו קצת למבוכה....אבל זה מעודד אותו להמשיך וליצור ולאפות ולתפור כי לעיתים הוא מקבל תגובות הפוכות, במיוחד מכל מיני גברים שלא יודעים איך לאכול את זה.....אנחנו כבר ממש כמעט עם הרגל על המטוס....מחר בשעה כזאת כבר נהיה בשמיים!!!! אבל עד אז עוד רשומה תתפרסם גם בבוקר:) (אני מתזמנת אותן....)

    השבמחק
  7. איזה ילד, וכל הכבוד לכם על יצירת אחד שכזה (או עזרה...?)
    חופשה נעימה, עם הרבה מתנות, משפחה וששמחה (וכנראה בלי לבן כאן.... )
    מיכל

    השבמחק
  8. הי זוהר המקסימה, בנך פשוט מתוק ממתוק, כל הכבוד לו על ההשקעה בסריגת הצעיף לחברתו, פשוט הקסים אותי.
    יפה -גוזלים-אנסה במקביל לשלוח לך אימייל.
    עשיתי בזמנו קישור אלי........כנראה שלא הצלחתי....אנס שנית.....יש לך עבודות יפות מאוד....

    השבמחק