יום שני, 28 בספטמבר 2009

מזל טוב - נולד לי תינוק חדש

טוב לפני שסבתא שולה חוטפת התקף לב....הכוונה היא לבלוג חדש, אח קטן לבלוג הזה שאותו אני מטפחת בקפידה ואהבה כבר 9 חודשים.
כן, לא להאמין אבל 9 חודשים לאחר פתיחת הבלוג הראשון (ממש כמו הריון ולידת ילד שני....), אני פותחת בלוג שני (חבל שלא עושים כסף מהמשרה הזאת), כסף אמנם לא, אבל הפידבקים והחיזוקים היו כל כך טובים שהחלטתי להפריד בין תכנים.

הבלוג הראשון שלי זה שאתם קוראים בו עכשיו, הBABY שלי הוא: BIGMOOK CRAFT, בלוג שיוקדש מעתה רק ליצירה וגם קצת להגיגי חיים ותיעוד אירועים מעניינים.

הבלוג החדש הוא הבלוג של כל המשפחה, זהו בלוג שיוקדש לטיולים שלנו. אנחנו גרים כבר שנתיים+ באנגליה, מטיילים הרבה, כל מיני סוגי טיולים, טיילנו גם לפני....אני משתדלת לתעד, גם בשבילנו וגם בשביל מי שירצה לטייל אחרינו. כדי שהמידע והזכרונות לא ילכו לאיבוד אני פותחת בלוג.
כמובן שהפקתי המון לקחים מניהול הבלוג הזה, אז כבר עכשיו מהתחלה אתם יכולים להרשם באמצעות כתובת אימייל (זה בחינם כמובן) ולקבל עדכונים כל פעם שאפרסם רשומה (אתה רואה מוטי, הצלחתי הפעם לבד, אני תלמידה טובה....) - חשוב לאקטב את המייל, מי שלא רוצה לא חייב להרשם, אבל אם אתם מעוניינים אתם חייבים להרשם הפרסומים לא יגיעו אוטומטית רק אם אתם מנויים על בלוג זה.
אתם מוזמנים לפתיחה החגיגית של הבלוג השני שלי: משפחה מטיילת
להתראות (בקרוב רשומה חדשה שם על ה- NEW FOREST אנגליה)

3 תגובות:

  1. איזה בעסה בטעות דחיתי הערה של זיקוקית היקרה ואני לא יודעת איך לשחזר אותה. אז אני מצטערת זיקוקית והנה אני מפרסמת על שם המשתמש שלי את ההערה המבורכת שלך: "למה טיולים ויצירה לא יכולים לבוא יחד תחת קורת גג אחת? :-)אנחנו אוהבים גיוון :-) "
    והתשובה: אין לי תשובה, זה בהחלט בא ביחד אבל....יש לי איזה כיוון שיווקי במחשבה מאחורי אז חשבתי לא לבלבל את הקהל בתחומי ענין שונים מעט אך משתלבים היטב!

    השבמחק
  2. שלום ונעים מאוד!
    מצאתי אותך אצלי בבלוג...ברוכה הבאה והצטרפתי אליך!
    כשהייתי ילדה הייתי בשליחות בת 3 שנים בלונדון. זה היה לפני 40 שנה, גרנו ב HENDON ואני עוד זוכרת את הכתובת ואת בית הספר הדתי שלמדתי בו ובזכותו אני יודעת לזמר את ברכת המזון בע"פ עד היום...

    השבמחק
  3. איזה כיף שנרשמת. תודה. כן כן גם אנחנו באזור הנדון....אבל הילדים לא לומדים את ברכת המזון החלטנו ללכת על החויה האנגלית עד הסוף!!! (לא כנסיה חלילה וחס אבל בהחלט מתנות בכריסטמס ו- HALOWEEN)

    השבמחק