יום שישי, 4 בספטמבר 2009

תערוכות מומלצות ביותר לכל מי שבישראל!!!








אל תכעסו אבל בקרוב תהיה מעט צפיפות בפירסומי הבלוג....פשוט הצטברו המון רשומות וגם המון דברים.....אז הפעם אני ממליצה על שתי תערוכות שלטעמי הן חובה לבקר בהן ולו רק בגלל שהן של שני אנשים מוכשרים מאד ויוצרים בחסד.

התערוכה הראשונה נקראת: "גלויות לשולה" והיא תערוכת ציורים של אבא שלי המוכשר עד מאד. לאבא הרבה מאד כשרונות אבל אחד הראשונים שבהם הוא הציור. בתקופת התיכון והצבא הוא שלח לאמא שלי (שולה) גלויות דואר רבות, אלו הן גלויות פשוטות שהיו חלקות / ריקות מצדן האחד, ועל הצד הזה הוא צייר בסגנונות שונים ובמה שהזדמן באותו הרגע. שנים נצרנו בבית את האלבום המיוחד ועכשיו הוא יראה אור ביד לבנים בהוד השרון, בנוסף יוצגו תמונות נוספות של אבא שלי בגודל של תמונה רגילה ולא גלויה, חלק מהתמונות למכירה.

מצ"ב ההזמנה:





וזהו אבא שלי מצייר...


התערוכה השניה "יש דמעות בדברים" היא של אמנית המתגוררת כיום בירושלים אבל הכרתי אותה בלונדון, נעמה זוסמן, היה לי הכבוד לטייל איתה בינות גלריות ולקבל ממנה הסברים מעשירים חכמים ועמוקים על יצירות שונות בעיקר של אמנות מודרנית. נעמה היא אמנית קרמיקה אבל הרבה מעבר לזה היא יוצרת עם עומק פילוסופי, בכל יצירה שלה יש רבדים רבים מאד שלוקח זמן לגלותם ולהעמיק בהם. יש ביצירה שלה משהו מאד פמיניני (בכוונה לא כתבתי פמיניסטי) אבל מהסוג החכם ולא הזול והפשוט. גם אצלה אני מאמינה שהתוצרים הם למכירה ובטח בתיאום איתה והזמנה ממנה.אם תקישו על השם שלה בתחילת קטע זה תגיעו לאתר שלה.
מצ"ב ההזמנה:

2 תגובות:

  1. אבא שלך מצייר מקסים!!!
    אני בהחלט אשתדל להגיע לתערוכה, נשמע מבטיח :-)
    ויונתן שלך.... וואו, מדהים!!! הוא נראה כל כך בוגר ורציני עם החליפה הזו, מקסים!

    השבמחק
  2. וואו. "גלויות לשולה" - מתגלגל כל כך יפה על הלשון - ועל הגלויה ציור כל כך קסום!
    לפני עשר גיליתי בעמוד הראשי של YNET שצייר שאני מאוד אוהבת - מאיר פיצ'חזדה נפטר הבוקר... והתעצבתי מאוד.
    ולא עוברות 10 דקות - ואני בפוסט הזה - מגלה צייר מקסים נוסף...
    איזה עולם מורכב ומופלא!

    השבמחק