יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

חופש - האם זה ציפור בכלוב?

אני אוהבת פרוייקטים שמתחילים באיסוף של פריט מסויים....למשל כלוב הציפורים שנקנה במכירה פתוחה כזו שנקראת באנגליה: CARBOOT SALE כמו התוכניות של ה- BBC שחלקכם רואים בטלויזיה. הוא נקנה ממש בזול: 4 פאונד, אתם יודעים למה? כי החוכמה היא לשלוח את יונתן עם כסף מדוייק ואז הוא אומר שהוא קונה את זה לעצמו וזה מהדמי כיס שלו ושזה הסכום שהוא יכול להוציא. ככה הוא השיג לי את הכלוב הזה שחשקתי בו.

הכלוב עמד ועמד וזז בין בית לבית, השתעשענו ושמנו בו כל מיני דברים לא קונבנציונאליים כמו חזרזיר כסף ורוד (זה קטע כשאני רוצה לתרגם מושג כמו: PIGY BANK מאנגלית זה קשה כי יש דברים שאין להם הקבלה, בקיצור קופת חיסכון כזו בצורת חזיר ובשבילך מוק = פסחזון....כי אתם יודעים הכסף הוא מושג מורכב ולשים אותו בכלוב זה מעניין......)
אחר כך החלטתי שאני מוצאת לו ציפור מיוחדת....בהתחלה חשבתי לתפור וראיתי ציפורים מקסימות בבלוג הזה.
באחד העיתונים נתקלתי בחנות הלונדונית השיקית והמטריפה בסגנון עיצוב: FLEA MARKET בשם CARAVAN (אם תקישו עליה תגיעו לאתר שלא עושה עמה חסד היא הרבה יותר מתוקה במציאות) זאת חנות לעיצוב לבית שהתחילה באמת בתוך קרוון מול BRICK LANE ב- EAST המתפתח של לונדון ועכשיו ממוקמת בקצה של רחוב חמוד שנקרא REDCHURCH, כל האזור בעצם זה כמו דרום תל אביב, רחוב החשמל, מתחם החשמל וההתפתחות הקולית של האיזורים האלה עם כניסת צעירים ומעצבים.

בביקור שלי בסוף שבוע האחרון לא עמדתי בפיתוי של הציפור הלבנה הזאת.....ב- 5 פאונד. הוספתי לה קן קטן עם ביצים שנקנה בסט מדבקות לכרטיסי ברכה בחנות הובי ב- 99 אגורות.....


וזה התוצר הסופי:



















אני צריכה להתייעץ עם בן זוגי היקר היכן הוא חושב שכדאי לתלות את זה. אני זוממת על חדר השינה שלנו שכרגע מאד מוזנח ולא מטופח.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה