יום שלישי, 2 ביוני 2009

חזרתי....חצי מקוריות

הי...הרבה זמן לא כתבתי אבל כפי שאתם בטח מנחשים היו כל מיני יצירות וקניות של חומרים ברקע.
לא תמיד יש את הזמן לצלם במיוחד כשיוצרים בלילה מאוחר ויש "דד ליין" למסירת מתנה למשל....ואני דובקת בכך שאני אפרסם רק כאשר יהיו תמונות.
אז הפעם אני מפרסמת יצירה חדשה, חצי מקורית. מה הכוונה?
את המוצר עצמו - מחזיק טישו, "טחנו" באינטרנט מכל הכיוונים....עשו ויעשו את זה תופרים רבים כי זה ממש פשוט (למרות שאני הצלחתי לסבך את זה מעט בפעם הראשונה....) למשל יש את זה בבלוג המקסים הזה.

מה שמקורי ובזה אני מתגאה זה יצירת הבד. כפי שאתם יודעים אני מאוהבת בחותמות, אבל לא לצורכי אלבומים וכרטיסים אלא לבדים. אני מרבה להחתים בדים.....יצרתי בד של ינשופים מחותמת שנקנתה בביקור בארה"ב, השתמשתי בדיו: STAZON בצבע TIMBER BROWN על בד סטן בצבע שמנת.


התוצאות נראות כאן....אתם תשפטו אם אתם אוהבים.


להתראות, מבטיחה לא להעלם לזמן כה ארוך.

3 תגובות:

  1. אני בעד הינשופים
    הדפסים אחרים יכולים להתאים מאד גם לבני נוער

    השבמחק
  2. זה שני נרתיקי טישו? לא הבנתי איפה התחרה נעלמת לה כל פעם |מסמיקה|... מאד אהבתי את הנרתיק בלי התחרה... האם איננך חוששת שהסטאזון ירד? הרי הוא לא עמיד בכביסות וכו'...

    השבמחק
  3. תודה רעות על התגובה. כן זה שני נרתיקים סליחה שלא הסברתי...אחד עם תחרה ושני בלי. לגהי הדיו. לא ניסיתי לכבס אותו למרות שגיהצתי אז אמור להתקבע. בעקרון אני לבד משתמשת בדיו שנקרא - FABRICO אבל אני לא מצליחה להשיג אותו.....נראה לי שהסטזון יעשה את העבודה היטב, מה שבטוח הוא מאד עמיד ומחתים מקסים בדים, לא ניסיתי עוד על משהו שצריך לכבס כמו מצעים או בגדים....

    השבמחק