יום שני, 22 ביוני 2009

פעם זאת הייתה עניבה- מחווה לאבא שלי היקר

אני מאד אוהבת לעשות דברים שהם REUSE כלומר להפוך דברים מסויימים לדברים אחרים....כה היה עם העניבה הזאת. אבא שלי היקר שיחיה חיים ארוכים ובריאים יצא לפנסיה מוקדמת מוקדמת (כמו שצריך, לפרוש בשיא בגיל צעיר) והתפנה לתחביב יצירתי - בניית גיטרות. הנה כאן בתמונה מתוך החור של הגיטרה הקלאסית שהוא בונה:לפני כן הוא היה הרבה שנים מנהל בבנק. מה שאומר הרבה עניבות....חלקן נזרקו, ניתנו, נתפרו למשהו אחר וחלקן נלבשות עוד היום על ידי גונן ומוטי אחי וגם אבא מידי פעם.

העניבה הזאת היא אחת האהובות עלי, כי היא ממש רטרו, אני זוכרת את אבא שלי לובש אותה.....שמרתי אותה הרבה שנים....ועכשיו היא הגיעה לייעודה. היא הפכה לנרתיק לאייפון האהוב שלי. גאדג'ט טכנולוגי חביב.....



וכמחווה אמיתית (שימי לב מייקו אחותי) הכפתור הוא כמו של החלוק בית האפור של אבא!!!אז למישהו יש עניבות מיוחדות למחזר? או רעיונות מה לעשות עם שאר השארית של העניבה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה