יום חמישי, 26 בפברואר 2009

בהלת ארנבי החימום.....ומחווה לפרפרים











במשך החודשיים האחרונים מכונת התפירה שלי יצרה ארנבונים בכל הצבעים והגדלים!!! זה המקום להודות מקרב לב למקור השראה עצום - יוצרת מוכשרת ומדהימה, ישראלית בשם קרן סקובץ, המכנה את עצמה: פרפרים. הבלוג שלה הוא פשוט קורס אחד גדול לאוהבי התפירה והיצירה ואת מרבית הדברים שלי אני עושה משם ובהשראתה. כמובן שהיום זה כבר התפתח לכיוונים רבים נוספים, אבל משם הכל התחיל!!!!





אז ארנבי החימום שאותם תוכלו לראות בתמונות המצורפות מצאו את דרכם כבר לכל מיני מקומות בעולם. הם מכילים גריסים ולבנדר. וילדים פשוט משוגעים עליהם. יערה כמעט כל יום נכנסת למיטה עם שלה, והוא משמש גם את הגדולים במשפחה כשבא לחמם מקום כואב בגוף....פשוט נפלא!!! זוהי המתנה החורפית האולטימטיבית. למישהו יש רעיון מה אתחיל לייצר עכשיו עם בוא האביב?








3 תגובות:

  1. ואגב....התודה הגדולה לגיסתי המקסימה יפעת שחשפה אותי מלכתחילה לכל הבלוגים האלה!!!!

    השבמחק
  2. אם הלינק לפרפרים לא עובד לכם אז בצד השמאלי של הבלוג שלי יש רשימת בלוגים עם קישורים ושם זה בטוח יעבוד!

    השבמחק
  3. מי יותר חמוד? הארנבונים או הילדים? הכל מקסים, עכשיו הבת שלי רוצה גם ארנבון ואין לי ברירה אלא להכין לה אחד כזה, ואז גם הגדול ירצה וגם קטן.....
    איזה כיף לראות שאת נהנית מהחותמת

    השבמחק