יום שלישי, 20 באוקטובר 2009

חברות יוצרות.....

לשמחתי הרבה אני מוקפת באנשים יוצרים, מרבית בני משפחתי חבריי היוצרים לא מרבים לצלם ולהתרברב ביצירותיהם (כמוני....שחצנית קטנה שכמותי) אבל עושים דברים מופלאים.
ברשומה זאת אני מארחת את יצירותיה של ג'ודי היקרה, אני וג'ודי מכירות כבר הרבה שנים....(מאז הצבא) אפשר לאמר שיש לנו עבר מפואר משותף ושהיא קשורה בקשר הדוק לסיפור האהבה שלי ושל גונן. במהלך השנים ניתק הקשר, אך בזכות הפייסבוק (כן הטכונולגיה עושה כמה דברים טובים) חזר הקשר, ג'ודי אף ביקרה אותי בלונדון וצילמה כמה תמונות מטריפות של יערה ושלי.
אז תראו כמה דברים יפים שהיא יצרה:
קערה מעיסת נייר:תיאור ביצוע הקערה- מה שכתבה לי ג'ודי:

הייתה לנו בבית מחבת ישנה מלאה שומן ופיכסה, היא עמדה לה במרפסת בין שאר הררי הבלאגן. פירקתי לה את הידית והנה פתאום תבנית נהדרת להכנה של צלחות מעיסת נייר. כל נושא עיסת הנייר הוא עדיין בשלבי ניסוי וטעיה אצלי, אני מנסה כל מיני מתכונים. המתכון שניסיתי כאן היה מנייר טואלט. אז נכון שזה לא ממש למחזר( אוי ואבוי אם היינו צריכים למחזר נייר טואלט), אבל המרקם כל כך מושלם, והבסיס הוא לבן, זה מתייבש מהר, וממש נוח לעבודה.חשבתי רבות על העיטור, ומאוד רציתי שמש בסגנון הזה. אז קצת חיפוש באינטרנט גיליתי שלשמשות כאלו קוראים celestial sun ויש גם ירח ועוד אלמטים נוספים בסגנון.

תמונות לחדרי ילדים:


תמונה:

פרפר מעיסת נייר שנעשה כפרוייקט משותף עם דניאלה המקסימה בת 3 וחצי:
כל הכבוד! אני קוראת לחבריי חברותיי ובני משפחתי ברחבי הגלובוס להמשיך וליצור וכמובן לשתף בתוצרים, אני מוכנה תמיד לארח אורחים יוצרים בבלוג זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה