יום שישי, 9 באוקטובר 2009

כל כך עצוב....

זהו זה רשמי, אחרי גסיסה ממושכת מתה היום מכונת התפירה שלי, BROTHER בת כ-20 שנים. בהתחלה פשוט נפלו ממנה חלקים לאט לאט.....ואז היא תפרה פרוייקט מקסים ומתוק אחרון (בקרוב התמונות) ו....זהו לא זזה יותר, פירקתי, שימנתי, ליטפתי וכלום לא עזר. אין לי ספק שלתקן אותה יעלה כמו לקנות חדשה כך שאני נאלצת לחפש מכונה חדשה. אשמח לשמוע המלצות חכמות כי אני ממש מתלבטת. המצחיק הוא שגם המכונה של יונתן, שהיא פשוטה אבל חדשה לגמרי, הפסיקה לעבוד באותו הרגע ממש וגם אותה אנחנו לא מצליחים להפעיל, ננסה לטפל בזה מול ג'ון לואיס הרשת שבה היא נקנתה כאן.
הייתי חייבת לשתף בעוד אני חנוקה מדמעות ומחפשת באינטרנט חלופות. לילה טוב......

3 תגובות:

  1. אוי בוביק - אל תהיי עצובה - כל סוף הוא התחלה של משהו אחר, טוב יותר!!!
    את רוצה שאני אקנה עבורך כאן מכונה ואביא לך אותה כשנפגש בארץ? תצליחי להסתדר עם המכונה של יונצ' עד אז? זה רק עוד חודשיים
    XOXO
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  2. תודה ממוש אני פשוט אקנה כאן מחר חייבת להמשיך לתפור וגם של יונתן לא משהו....

    השבמחק
  3. עצוב לבכות ! אבל אני מבינה אותך, גם אני נקשרת לחפצים...
    אני קניתי זינגר 7462 שהזמנתי לארץ מארה"ב. אני מאוהבת במכונה וחושבת שבשביל מכונה ביתית היא נותנת תמורה מצויינת.
    בארהב" 180$
    בארץ כ 3200 ש"ח
    מעניין כמה עולה מכונה בלונדון? (המחיר היקר בארץ זה לא בגלל מיסים! בסה"כ משלוח ומיסים עלו לי 90 $...).
    בהצלחה!

    השבמחק