יום שישי, 25 בספטמבר 2009

סליחות....

כל נושא ה"סליחה" הזאת ביום כיפור הפך כבר מזמן לפתטי ומטופש, מילא כל נושא ברכות לשנה החדשה, עם זה אני דווקא חיה מאד בשלום, שיבואו כמה שיותר, סמס אימייל, אישי לא אישי, כמה שיותר ברכות ואיחולים אולי יגבירו את הסיכוי לשנה מצויינת!!!!
אבל "סליחה"? "סליחה" באימייל לא אישי? זה ממש ממש עבר כל גבול.....
וזאת הסיבה שדעתי על יום כיפור מאד נחרצת....אבל לא נכנס לזה כאן בדיון כה פומבי, זה מאד לא פוליטיקלי קורקט.
אבל בשביל שתבינו מה אני חושבת על יום כיפור ולו ברמיזה והומור, מצאתי באינטרנט את הדבר הזה שהוא ממש ממש מקסים:

ו...טוב אולי גם זה המקום בכל זאת לבקש סליחה קטנה אם פגעתי במישהו, כמובן בלי שהייתי מודעת לכך.....אבל שלאף אחד לא יהיו אשליות, אני לא מתכוונת למנוע מעצמי חומרי קיום בסיסיים לגוף בשל כך....וזהו לא מפרטת יותר על יום כיפור....(ואל תשאלו אותי במפורש אם אני צמה בבקשה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה