יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

יום נישואים 14....

כן כן אני ובן זוגי היקר גונן נשואים כבר 14 שנים....לא להאמין כמה היינו ילדים כשהתחתנו, אבל הנה אנחנו כאן, אפילו ביחד במדינה אחרת, צולחים יחד מורכבויות ומהמורות בחיי היומיום ואפילו די בהצלחה.
לכבוד יום זה יצאנו לבלות במסעדת סושי, אבל כזו לא רגילה ובטח לא של רשת. שם מצחיק לה למסעדה: Kikuchi (אני חושבת שזה שם המשפחה של בעל המסעדה). זאת מסעדה אותנטית לחלוטין שהשף מתמחה בסשימי....מה אני אגיד לכם, אחרי הדגים הנאים שאכלתי שם, רק הדגים שאבא שלי תופס משתווים לזה.....באמת הוכתר כסושי הכי טוב!!!
תמונה של מגש הנגירי:
תמונה של גלידות הקינוחים, משמאל גלידת שעועית אדומה, מימין גלידת תה ירוק....הלוואי ואפשר היה לקנות בסופר - זה הדבר האמיתי תאמינו לי עזבו אתכם משוקולד או וניל....!!!!
ואיך אפשר בלי המתנות, אז קניתי לו חפתים חמודים שפשוט כמו כפתורים.....מה לעשות הוא התחתן עם "משוגעת" על תפירה:

וגולת הכותרת (ככה אני חושבת)......תפרתי לו בעצמי שק / תיק לקסדת האופניים ושאר האביזרים כאשר הוא מסיים רכיבה ארוכה (ב- 17 לספטמבר הוא יוצא לשלושה ימי רכיבה באלפים). מה שיפה בתיק הזה (ואני בכלל לא משויצה) הוא שאני יצרתי את הבד, כמו אז עם הינשופים, גם כאן החתמתי בעצם קודם את הבד עם חותמת אופניים שקניתי בחנות בישראל של צעצועי ילדים ודברים לבית הספר, גיהצתי ותפרתי כתיק.
שלב ראשון - החתמת הבד
שלב שני- גיהוץ והכנת הבד לתפירהאה...בין שני לשלישי - מדידת קסדת האופניים
שלב רביעי- תפירה, זה כבר המוצר המוגמר (תאמינו לי שזה עבר אי אילו פעמים במכונה....)
ועוד זוית ותקריב על ההחתמה של האופניים

ומה הוא קנה לי? זה לפעם אחרת....
אוהיו גוזאימאצ....(ככה מברכים ב"להתראות" כל מי שיוצא מהמסעדה הקטנה היפנית)
מזל טוב לנו לעוד הרבה שנים ביחד.

6 תגובות:

  1. מזל טובים והתיק לקסדה נפלא

    השבמחק
  2. מזל טוב ליום הנישואים.

    אחלה מתנה עשית. יצא לך יופי של בד מודפס. אהבתי

    השבמחק
  3. מזל טוב!
    מתנה מקסימה הכנת לו :-)

    השבמחק
  4. מה עם המלצות מהתפריט?

    השבמחק
  5. וואו באיזה דיו עשיתי את הדוגמא ?
    והאם זה עמיד בפני כביסה
    זה נתן לי רעיון מדהים למתנה
    לתשובתך אודה

    השבמחק
  6. תודה לכולם. לשאלתך אילנית - הדיו הוא VERSA CRAFT שזהו דיו מיוחד לבד צריך אחרי שמחתימים לגהץ ואז אין בעיה לכבס - לא יורד. מהנסיון שלי הכי טוב להדפיס עם STAZON אבל אז אי אפשר לכבס....אשמח לענות על שאלות (הדיו מצולם בתמונה למעלה)

    השבמחק