יום שבת, 8 באוגוסט 2009

"בית כסא".....זה בית שימוש בעצם.....

טוב לא האמנתי שאת הרשומות על דברים שקשורים בעיצוב הבית החדש שעברנו אליו אתחיל דווקא עם השירותים.

אבל ככה זה יצא. מדובר בשירותי האורחים למטה בקומה התחתונה.
ומה הבעיה איתם?

שהקרמיקה שלהם, עיטור הפרחים, הוא בדיוק אבל בדיוק אותו עיטור שנמצא על סט כלי אוכל יפה שמשמש אותי לאירוח חגיגי במיוחד, נניח חגים וכאלה....



את הסט קיבלתי מההורים של גונן אחרי שזה שכב במחסן בבית של סבתא שלו משנות ה- 70' בערך.....אבא של גונן קיבל את הסט הזה מועד העובדים באחד החגים, הארגזים אפילו לא נפתחו וכך זכיתי בסט מעניין עם שיק רטרו, פרח קלה שחור עם עיטור זהב, חתימת האומן מחרסינה עדינה של מפעל נעמן.

אז איך זה שבבית בטמפל פורצ'ן בלב הרובע היהודי - ישראלי של צפון מערב לונדון באנגליה אני שוכרת בית עם שירותים ואותה קרמיקה מעטרת אותם? אין לי מושג פשוט תעלומה....או גורל.....

בכל אופן אי אפשר לתת לאורחים לאכול באותם כלים שאחר כך הם יושבים בשירותים להוציא את מה שאכלו ושתו.....אז יותר פשוט לכסות את הקרמיקה.

לפני מספר שבועות קניתי במוזיאון עיצוב הפנים המקסים במזרח לונדון - GEFFRYE MUSEUM את הגלויות של כסאות אנגליים מכל מיני תקופות, מיסגרתי במסגרות איקאה פשוטות ותליתי בדבק דו צדדי בשירותי....משחק המילים מצא חן בעיני, שירותים זה בית כסא....




7 תגובות:

  1. זוהר, זה פשוט מקסים, רעיון משגע, וכל כך פשוט להכנה, שיחקת אותה

    השבמחק
  2. יקירתי LOL... ברור לך שהבית בחר בכם לא פחות מאשר אתם בחרתם בו....

    השבמחק
  3. איזה קטע!

    יש לי את אותו סט כלי אוכל שקיבלנו אי שם לפני כ-20 שנה מצה"ל.
    אני עכשיו בדיוק אורזת דירה ולא ידעתי שיש למערכת כלי האוכל הזו כל כך הרבה חלקים...

    השבמחק
  4. תודה יקירות על כל התגובות החמות!!! את רואה מקופלת פוסטים על שירותים ועיניינים דומים גוררות תמיד הרבה תגובות....ולך גרניום שתדעי שועד העובדים הוא גם צה"ל אז בטוח שזה פשוט אותו סט בדיוק!!!!

    השבמחק
  5. אחותי היקרה שבגולה...
    לא נעים לי להיות זו שהורסת את המסיבה אבל הרי כולכן יודעות שהדפסים בקרמיקה הן למעשה מדבקות שכאלה שמוסיפים לפני שריפה שניה, ולכן הדפסים שהיו פופולריים אז עיטרו כל דבר אפשרי...מאריחים ועד סט אוכל...
    ואני חושבת שבסתר, מייקו, שביום שבחנת אם הבית מתאים לכם, השירותים קרצו לך לא פחות....חחחח..

    השבמחק