יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

אני אוהב את האופניים שלי...

באחד השיטוטים שלי במזרח לונדון, בעוד אני חושבת על גונן שרוכב בישראל עם קבוצת הרכיבה שלו לשעבר (הוא היה במקרה בביקור של כמה ימים) עיניי נתקלות בחנות טי שירטים מדליקה ובחלון החולצה הזאת.


נכנסתי ושאלתי אם מוכרים? המוכר ענה לי כן בהחלט היא היחידה במידה M, וזו כמובן בדיוק המידה שהייתי צריכה....ואז המוכר (באופן שאינו אופייני לאנגלים) שאל אותי מדוע אני מתעניינת דווקא בחולצה הזאת....וסיפרתי לו על בעלי שרוכב אופניים....לפתע קלטתי אופניים מדהימות באמצע החנות, ומסתבר שהבחור חולה אופני כביש, רכב מלא קטעים של הטור דה פרנס, הוא הזמין אותי לבוא עם גונן לפיטפוט בנושא באחד הימים.


אתם רואים? גם באנגליה אנשים הם אנשים ותחביבים משותפים תמיד פותחים לבבות. את החולצה לא קיבלתי אמנם בהנחה בגלל זה אבל חויית הקניה תיזכר לעד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה