יום חמישי, 5 במרץ 2009

מותק הילדים התכווצו!!!










זוכרים את הסרט? הרבה זמן חיפשתי את השקפים האלה שמציירים עליהם בצבעי עפרון או טוש עמיד במים, אופים בתנור ו....הם מתכווצים ומתקשחים ומתעבים.




אני ויונתן מצאנו לקנות כאלה והשתעשענו איתם כהוגן. אני לא מראה פה בצילומים את כל מה שאפשר לעשות עם זה אבל יונתן יצר תליונים מקסימים מהחותמות שקנינו בצורת אגס ותפוח.




התמונות מראות את החותמות והשקפים המוחתמים בגודל המקורי ואאחרי האפיה...ובשרשרת על הצואר של יונתן.




כולם אבל כולם שאלו אותו היום על השרשרת הזו!!!




4 תגובות:

  1. מקסים - איזה מוכשר הילד הזה
    מחכים לכם בקוצר רוח - יאללה, בואו כבר!!!
    יפעת

    השבמחק
  2. איזה כיף שיפעתוש מגיבה לי בבלוג!!! אני קוראת את התגובות שלך גם למקופלת!!!!

    השבמחק
  3. אח, מקסים, מה יהיה עם הילד המוכשר הזה? התליונים יצאו נהדרים, רעיון מצוין

    השבמחק
  4. תייגתי אותך בבלוג שלי,את מוזמנת.

    השבמחק