יום שבת, 28 במרץ 2009

פיתפותי ביצים

נכון שהמון זמן לא שמעתם את המושג הזה? "פיתפותי ביצים"...אז מבדיקה קלה שערכתי האיות נכון (זה לא בט') והכוונה לביצה מקושקשת בעצם....
ומה לרשומה הזאת ולביצים? אז ככה. הפרוייקט האהוב עליי ועל יונתן כל שנה הוא תחרות תחפושות לביצים שעורכים בחג ה- EASTER. שנה שעברה הנושא היה: מתחת לפני המים - וזכינו באמצעות ביצה בת הים מקסימה שישבה עם סנפיר ופאייטים על צדף...
ומה השנה? FAIRY TALES, השנה קיבלנו שחקן חיזוק בדמותו של ג'יימי, חברו הטוב מהכתה של יונתן ולכן הם החליטו לעשות סצינה שלמה מכיפה אדומה = LITTLE RED RIDING HOOD, אז קבלו בתשואות את הביצים המחופשות.
ואני ממש, אבל ממש מקוה שהם יזכו בפרס הראשון כי כל הידיים שלי וגם הג'ינס נהרסו מכמויות הדבק החם ששפכתי שם....שלא לדבר על איך נראה מרחב העבודה שלי אחרי ששני הבלונדינים עם הנמשים בנו את הסצנה שלהם!!!


2 תגובות:

  1. איזה מקסים, ברור שמגיע להם מקום ראשון

    השבמחק
  2. אני ממש מקוה! אני אדווח ביום רביעי אחה"צ על תוצאות התחרות.

    השבמחק